Led pakket

Ik heb meer mensen gehoord over foutmeldingen met achteruitrijlichten o.a op de 6r is dit heel vaak, of er mee leren leven of weg laten coderen. Weet niet hoe dit bij de AW zit maar bij de 6r is het onvoorkombaar, andere ledjes maakt niet uit foutmelding blijft met canbus ledjes
De melding komt alleen tevoorschijn als ik de auto in z'n reverse zet, dan krijg ik een pop-upje op m'n Active Info Display. Het pop-upje verdwijnt als ik de auto terug in z'n drive zet en dan blijft er alleen een klein lamp-icoontje staan op het display.
En na het opnieuw starten van de motor, is het icoontje ook weg.

Dus er valt mee te leven! Ontzettend blij mee, met de nieuwe achteruitrijlampen vangt de camera ook een stuk meer licht op. Win-win. :)

Voor iedereen die de standaard lampen nog in z'n achterlichten heeft zitten, raad ik echt aan om deze vervangen voor de LED's uit dit topic. (y)
 
Volkswagen  Polo AW 2019  1.0 115pk DSG7 
De melding komt alleen tevoorschijn als ik de auto in z'n reverse zet, dan krijg ik een pop-upje op m'n Active Info Display. Het pop-upje verdwijnt als ik de auto terug in z'n drive zet en dan blijft er alleen een klein lamp-icoontje staan op het display.
En na het opnieuw starten van de motor, is het icoontje ook weg.

Dus er valt mee te leven! Ontzettend blij mee, met de nieuwe achteruitrijlampen vangt de camera ook een stuk meer licht op. Win-win. :)

Voor iedereen die de standaard lampen nog in z'n achterlichten heeft zitten, raad ik echt aan om deze vervangen voor de LED's uit dit topic. (y)
Goed om te horen
 
Polo  6c  Verkocht 
Ik stel mijn vraag hier maar, aangezien iedereen er hier mee bezig is om led in te bouwen. Ik zie dat deze thread al een langere tijd niet gebruikt is, maar ik vind het een beetje zonde om er een nieuwe voor aan te maken.

Ik ben nu zelf ook lekker aan het kijken om het één en ander aan verlichting te veranderen naar led. Het liefste de knipperlichten (want ik vindt dat na gloei effect zo 1990), achteruitrijlicht en misschien ook de remlichten.
Nu heb ik alleen gelezen dat een 6R nogal moeilijk doet als het aankomt op led knipperlichten. Ik ben lekker even bij ome alie aan het zoeken geweest, maar ik heb geen zin in allerlei problemen.
Anders bestel ik de knipperlichten wel bij Xenonlamp.nl daar hebben ze namelijk Osram knipperlichten met weerstand.

Is er iemand met ervaring met het led upgraden van een 6R?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Ik stel mijn vraag hier maar, aangezien iedereen er hier mee bezig is om led in te bouwen. Ik zie dat deze thread al een langere tijd niet gebruikt is, maar ik vind het een beetje zonde om er een nieuwe voor aan te maken.

Ik ben nu zelf ook lekker aan het kijken om het één en ander aan verlichting te veranderen naar led. Het liefste de knipperlichten (want ik vindt dat na gloei effect zo 1990), achteruitrijlicht en misschien ook de remlichten.
Nu heb ik alleen gelezen dat een 6R nogal moeilijk doet als het aankomt op led knipperlichten. Ik ben lekker even bij ome alie aan het zoeken geweest, maar ik heb geen zin in allerlei problemen.
Anders bestel ik de knipperlichten wel bij Xenonlamp.nl daar hebben ze namelijk Osram knipperlichten met weerstand.

Is er iemand met ervaring met het led upgraden van een 6R?
Misschien heb je hier iets aan.
 
Bedankt voor de reacties. Ik neem dan een set knipperlichten voor de achterlichten. Die van voor zijn in de 6C anders, het zijn van die insteek lampjes. Die zal ik dan nog wel even gaan zoeken.

Of misschien heeft iemand hier al een mooi setje gevonden? ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!