LED lampen (stadslichten/interieur/remlichten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrttt

Bekend lid
107
60
47
Ik heb nog een aantal ledjes over.

Bovenste rij zijn allemaal rode ledjes en de onderste rij wit.

De linker ledjes zijn ideaal als standlichten (ik gebruik ze zelf ook), mag weg voor €7,50 per 2 stuks

De middelste ledjes zijn naar mijn voorkeur te fel (past niet in de koplamp, wel achterlicht) je zou ze kunnen gebruiken als interieurlicht of als voetverlichting maar ze zijn echt heel fel, mag weg voor €10 per 2 stuks

Rechts boven zijn remlichten (geen storing, bij mij niet iig), mag weg voor €10 voor beide
Rechts onder zijn festoon voor binnenverlichting achter, mag wel voor € 5 euro voor beide

IMG_5743.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Nee geen fouten. Ik krijg alleen fouten bij mistlicht (achter), achteruitrijlicht en knipperlicht (zonder weerstand). Voor de rest heb ik geen fouten. geen melding op mijn teller iig, geen idee of dat in vcds anders is?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!