LED lampen in Polo

Hoi,

Heeft er iemand LED lampen in zijn Polo? Ik weet niet echt wat goed is en wat voor additionele onderdelen ik moet halen om het passend te maken.. Wel heb ik al ervaring met het verwisselen van lampen op de 6C dus dat zou goed moeten komen. Ik heb alleen geen idee of ik nou een diepere stofkap nodig heb, of het allemaal wel past en of het wel een goed lichtbeeld zal geven?

Ik zat te kijken naar de Nighteye A344 LED's
https://www.nighteyeled.com/products/nighteye-a344-philip-60w-10000lm

Of:
https://www.nighteyeled.com/product...mileds-csp-led-chips-9007?variant=28237400129

Of iets van Philips? Daar zie ik er ook heel veel van maar geen flauw idee welke nou het beste is..

Bij voorbaat dank!
 
Volkswagen  X  X 
Polo 6C heeft toch geen H4? is H7.
Verder raad ik je aan om de zoekfunctie te gebruiken over dit onderwerp, als ik mij niet vergis zijn de meeste gebruikers ontevreden over het lichtbeeld en lichtopbrengst.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Polo 6C heeft toch geen H4? is H7.
Verder raad ik je aan om de zoekfunctie te gebruiken over dit onderwerp, als ik mij niet vergis zijn de meeste gebruikers ontevreden over het lichtbeeld en lichtopbrengst.
Ik lees juist dat als je een goede kwaliteit LED lampen hebt dat het juist veel beter is. En ja een Polo 6C heeft H7.
 
Volkswagen  X  X 
Gewoon origineel led armaturen erin. Kunt de alternatieven er wel leuk uithalen voor de apk maar de rest van het jaar hebben de andere last van je.

Er gaat niets boven oem
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Ik heb ze zelf gemonteerd, bij mijn oude werk afgesteld ( 10 jaar garage ervaring) en omdat ik zelf een schurft heb aan strooilicht, extra zorgvuldig afgesteld en gecontroleerd. Daarna na een jaar of anderhalf, nog eens gedaan en dubbel gecheckt met een apk keurmeester, die weet wat voor zeikerd ik ben hiermee. Nu dan afgelopen mei de eerste keuring gehad en met de chef werkplaats express over gehad dat bij de kleinste twijfel ik het wilde horen en ik me normale halogeen erin zou doen voor het afmelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!