Led lampen in polo 6r 2011

Goedenavond vraagje alle polo liefhebbers,

Ik zelf led lampen in me auto zetten mocht ik deze bestellen van Philips moet ik dan ook stekkers veranderen of andere aanpassingen. kan ik de led lampen H4 verwisselen met mijn oude lampen heeft iemand hier kennis/ervaring mee?

Vraag 2 ik zag op internet ook een h4 racing vision GT200 hoe zijn deze ? Weet iemand dat.
 

Bijlagen

  • IMG_0657.png
    IMG_0657.png
    682.2 KB · Weergaven: 6
  • IMG_0658.png
    IMG_0658.png
    326.1 KB · Weergaven: 6
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
De lampen op de screenshots zijn geen led-lampen. Dat zijn halogeen lampen met een witter licht dan normale halogeen lampen. Ze zijn wel plug en play zonder wat aan te passen
En als ik deze dit is wel LeD toch bestel er staat is plug and play alleen dubbele wat 120 is dit een probleem
 

Bijlagen

  • IMG_0659.jpeg
    IMG_0659.jpeg
    97.7 KB · Weergaven: 12
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!