LED black Line Polo AW

Leds kan je gewoon bestellen voor de lampen en daarna omcoderen naar LED dan werkt het zonder problemen.
Heeft iemand dan de naam van de led lampen voor de bochten verlichting en de achterlichten. Ik heb er geen ervaring mee en bij Ali express gooien je ze dood met tig duizend merken/types/ prijzen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 200 pk 
Kan je dan voor je koplampen er gewone H7 led erin zetten na het Om coderen of moet je dan alsnog H7 canbusled gebruiken voor je koplampen

Heb de koplampen nog niet geprobeerd omdat niemand er nog mee gekomen is. Ik denk dat dit ook geen probleem zou moeten zijn maar kan dit pas 100% zeker zeggen door dit te testen bij iemand die de led lampjes erin heeft zitten
 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Je bedoelt 2 units zou je bij @Antera kunnen vragen hij had ze bij mij vervangen. black achterlicht units. De knipper en achteruit verlichting heb ik idd zelf vervangen met led lampjes.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!