LED black Line Polo AW

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Vandaag mijn halogeen achterlichten vakkundig laten vervangen door @TLC originele VW LED Black Line. Super gedaan door hem. Topper!

Wat betreft de LEDS ziet er super gaaf uit vooral de verlichte zijkanten en... Ik heb nu ook 2 achteruitlichten op deze LED achterlichten ipv 1.

Overigens zijn de achteruitlichten 2x en de knipperlichten nog wel halogeen in deze LED black line...
Maar heb CAN Bus leds besteld.

Kortom aanrader als je nu halogeen achterlichten hebt en je wilt de looks van je Polo AW aanpassen.

Heb nu 2 halogeen achteruitlichten te koop van augustus 2018

IMG_20191011_181233.jpgIMG_20191011_185804.jpgIMG_20191011_215941.jpgIMG_20191011_223754.jpgIMG_20191012_012113.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Heb ze ook laten monteren bij de koop van mijn tweedehands Polo AW, moest ze hebben, zeer mooi en veel mooier als de standaard halogeen achterlichten. (y) :cool:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Klopt en ga deze 2 halogeenlampen vervangen voor canbus LED net als de 2 halogeen knipperlichten.
waar kan je die bestellen en wat kost het?

En kan dat zonder in te leren??

Ik wil ook mijn bochtverlichting led maken, irriteer
me ook erg aan dat gele licht icm de led koplampen.

iemand enig idee waar ik die kan bestellen/halen ook

thanks
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Ik heb de mijne hier besteld:

Deze winkel heeft veel soorten te koop, ik denk wel hoe duurder hoe beter in kwaliteit.

Volgens mij als je CAN BUS LED koopt zou je geen storing moeten krijgen.. als dit wel het geval is dan kun je dit laten wegprogrammeren.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
met bocht verlichting ook in led
Precies dat is wat ik bij mij vreselijk vind, het feit dat ik standaard bochtverlichting geen LED is.
Moet ik daar nog iets speciaals voor laten aanpassen of kunnen er "gewoon" LED lampen in vervangen worden? En zo ja, welke en waar te koop?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Precies dat is wat ik bij mij vreselijk vind, het feit dat ik standaard bochtverlichting geen LED is.
Moet ik daar nog iets speciaals voor laten aanpassen of kunnen er "gewoon" LED lampen in vervangen worden? En zo ja, welke en waar te koop?
Ik heb nog nooit led voorlichten gehad, wat is het dat led zo super maakt?
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
waar kan je die bestellen en wat kost het?

En kan dat zonder in te leren??

Ik wil ook mijn bochtverlichting led maken, irriteer
me ook erg aan dat gele licht icm de led koplampen.

iemand enig idee waar ik die kan bestellen/halen ook

thanks
Ik heb bochtverlichting permanent uit laten zetten dmv VCDS! Reden inderdaad dat het er niet uit ziet om 2 verschillende kleuren lampen te hebben.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!