LED binnen verlichting Polo 6R

wil er best een stukje voor rijden hoor om mijn holbewoner-instincten erop los te mogen laten haha ;) denk alleen dat het kapje daarna als enige nog over is van je Polo
 
Ik krijg beide kapjes niet open, zowel voor als achter.
Hebben jullie het met een schroevendraaier gedaan?
Ik hoor het wel!

@PoloDave Zou het met deze ook lukken?
2010033012391_dronkenzweedzaagtwildinhet-1.jpg
 
Zeker weten dat het je daarmee gaat lukken...

Als je er een ritje naar Rotterdam Oost hiervoor wil maken, hoor ik het wel, doe ik het ff voor je...
Uit ervaring kan ik zeggen, met gepast geweld eruit trekken, flink kracht zetten!!!
Was bang dat ik de boel zou slopen, dit is niet gebeurd.
 
Uhu klopt, voor kun je gewoon los wrikken met een schroevendraaier pas alleen wel goed op dat je de unit niet beschadigd ;)
En ik wou dat ik t kon met een nagel, maar die moeten ten alle tijde kort zijn voor mn studie :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
neuh dat niet.. ;) maar wie weet heb ik beginnersgeluk Big Grin Vind het wel leuk een beetje te pielen aan auto's :) Al met schroevendraaiertje geprobeerd?
Edit: waarschijnlijk wel.. heeft niemand een foto van de klipjes waarmee die nou zo vast zit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi heb alle lapmjes vervangen met led gebruik een plat dun voorwerp zo als een plamuurmes werkte bij mij goed voorzichtig vrikken
bij foto 1 zijn het vrij dikke plaatjes met haakjes bij foto 2 klipjes de rondjes waar het ledje in zit gebruik een stukje slang doe daar het lampje aan en klik het er in knijp in het slangetje en het lamje zit er in . tja ik heb helaas geen kabouter fikke gr succes
 

Bijlagen

  • DSC00094.jpg
    DSC00094.jpg
    78.2 KB · Weergaven: 178
  • DSC00093.jpg
    DSC00093.jpg
    85.3 KB · Weergaven: 166
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan iemand niet even een handleiding maken ;) met foto;s en wat precies te doen??
Vind het zoiezo wel veel mooier met led's

ps. nickpolo ziet er goed uit!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
ik heb de voorste kappen los gehaald en zag dat de verlichting w5w lampjes waren en niet de c5w zoals in het lampentabelstaat.
Ik kon alleen niet de achterste los wrikken (beetje bangStick Out Tongue) weet iemand of dit ook w5w zijn??
 
ik heb de voorste kappen los gehaald en zag dat de verlichting w5w lampjes waren en niet de c5w zoals in het lampentabelstaat.
Ik kon alleen niet de achterste los wrikken (beetje bangStick Out Tongue) weet iemand of dit ook w5w zijn??

Voor de achterkant heb ik de gehele unit los geklikt met een platte schroevendraaier ;)
en daar zitten buis lampjes in van 38 mm.

Ik had rode interieur verlichting, maar dit begon mij te vervelen, dus heb ik 't origineel weer terug gezet :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Even het topic weer wakker schudden ;)
Ik heb voor in nu ook allemaal led verlichting en nu wil ik dus idd achter ook netjes met led voorzien en ben er ook achter gekomen dat het een nogal taaie unit is haha.
Maar wat ik zo lees hier zitten er dus buislampjes achterin...zijn dat dezelfde als die voorin zitten achter de zonneklep?:?:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!