LED binnen verlichting Polo 6R

Weet iemand of je de standaard binnenverlichting om kan wisselen voor een led versie?
Ik dacht een keer zoiets gelezen te hebben dat je dan problemen kunt krijgen met het dimmen van het licht bij vergrendelen en ontgrendelen??

Ook was er geloof ik de kans dat het ledje dan gedimd blijft branden wanneer de auto op slot staat?

HELLUP! ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Beste Barry ik heb zelf net sinds een week de binnenverlichting omgewisseld voor ledlampjes ziet er super uit !
waar je wel op moet letten is dat je de juiste ledjes (canbus, ontstoorde) anders branden ze helemaal niet ! De mijne dimmen ook gewoon als de normale portierlichtjes maar ze blijven idd wel ''nagloeien''als je ze op portier dinges zet maar je kan ze ook uitzetten dit omdat ze denk ik veel minder stroom gebruiken dan de normale gloeilampjes maar dit is niet erg en gaan na een tijdje uit en trekt je accu niet leeg ;)


[resize=600:1f8vb2iq]http://www.mijnalbum.nl/Foto-8OAFFF8J-D.jpg[/resize:1f8vb2iq]
 
zit niet vastgeschroeft maar vastgeklikt dus kwestie van eerst dat plastic gebeuren ( brillenkokerhouder ) van voor rustig naar beneden trekken dan klikt hij los en dan doe je hetzelfde bij je binnenverlichting. Binnenverlichting zelf zit ook vastgeklikt als je de lampjes gaat vervangen moet je een par klipjes naar binnen duwen zodat hij los komt zie je vanzelf ! ;)
 
bedankt, je bedoeld met brillenkokerhouder denk ik het kapje waar ook weleens je alarmsensoren zitten? en trek ik deze vanaf vooraan (kant van de voorruit) of van de achterkant (richting de achterklep zeg maar)
 
Mijn GTI is inmiddels ook binnen, wat een geweldig smijt bakkie.
Eerste mods al gedaan, vandaag wilde ik beginnen met de inbouw van een camera op de voorruit (DoD GS600)
Ook wil ik de binnenverlichting vervangen voor led's, deze heb ik al liggen.

Werkt dit hetzelfde als je wel alarm heb? (Fabrieks af)
Er zit bij mij ook de draaiknop van het panorama dak.

Ben bang om de boel te slopen... :oops:
 
Beantwoord m'n eigen vraag, ja, gewoon "voorzichtig" lostrekken.
Het zit wel zeer stevig vast in elkaar.
Enne, niet met de leds in je ogen schijnen, zie nog sterretjes
shooting_stars_by_shadow696d3de2va-1.gif
 
Ik wil ook mn gehele binnenverlichting vervangen door LED's Maar ik weet niet of dit mogelijk is... zo ja? Welke fittingen heb ik waarvoor nodig dan? Ik rij in een VW Polo 6R Highline. Ik zit al een tijdje te zoeken maar ken er weinig over vinden.... Alvast bedankt!
 
Als jullie de site eens goed bekijken zie je bovenaan allerlei pagina's staan klik op informatie en je komt heel veel tegen!


[button=http://www.mypolo.nl/info/volkswagen-polo-6r/]Lampentabel Polo 6R[/button]

[button=http://www.mypolo.nl/info/lampentabel-9n3/]Lampentabel Polo 9N(3)[/button]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
let op!!
ik heb vandaag jammer genoeg getikt met een schroevendraaier tegen een ijzertje, en hoppa achterlichten werken niet meer ,
net als stadslichten vooraan en binnen verlichting ook in de koffer .
we hebben hem aan de vagcom gelegd niks gevonden, elke zekering getest en ze werken allemaal perfect ,dus moet hij nu jammergenoeg naar de garage om te kijken wat er scheelt :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!