Lars' 6R TDI 2011

Zal me even kort voorstellen, Ik ben Lars 24 jaar oud en woonachtig in Groningen. Tot twee jaar geleden had ik een Polo 9N waar ik met veel plezier in gereden heb. Afgelopen twee jaar een uitstapje naar Ford maar sinds afgelopen vrijdag weer eigenaar van een Polo.

xBcuZiP.jpg


Wat ik sowieso wil aanpassen:

- Zwarte emblemen
- RNS510 (twijfel over een replica)
- Dak zwart wrappen
- Zwarte spiegelkappen
- Achterruiten blinderen
- Verlichting aanpassen, maar hoe en wat moet ik nog even induiken!
 
Zal me even kort voorstellen, Ik ben Lars 24 jaar oud en woonachtig in Groningen. Tot twee jaar geleden had ik een Polo 9N waar ik met veel plezier in gereden heb. Afgelopen twee jaar een uitstapje naar Ford maar sinds afgelopen vrijdag weer eigenaar van een Polo.

xBcuZiP.jpg


Wat ik sowieso wil aanpassen:

- Zwarte emblemen
- RNS510 (twijfel over een replica)
- Dak zwart wrappen
- Zwarte spiegelkappen
- Achterruiten blinderen
- Verlichting aanpassen, maar hoe en wat moet ik nog even induiken!
Je hebt idd goede punten op je lijstje staan.ik heb zelf 3weken geleden ook een polo 6r 1.2tdi gekocht. Eerst heb ik andere wielen eronder gelegd ramen getint rns 510 replica radio erin en heb hem laten chippen zeker een aanrader.
Hij gaat over een paar weken nog verlaagt worden 2.5 cm voor 3 cm achter.
b14890d73f2913f6e25b7e21565f5d6b.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
De Polo inmiddels sinds donderdag in bezit. Bevalt echt prima! Zal binnenkort als ik meer tijd heb even extra foto's maken.

Enige mankement wat ik heb gevonden aan de auto is dat het knipperlicht in de rechter buitenspiegel niet werkt. Iemand een idee wat dit kan zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Welkom en veel plezier met de polo.
Ik denk dat je lampje defect is in je buitenspiegel.. Als ik jou was dan zou ik dat laten maken door de dealer waar je hem gekocht hebt!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!