Beste forum leden, even 2 enigma’s waarbij ik wel wat hulp kan gebruiken.
Allereerst de lambdasonde, heb ik bij andere auto’s weleens eerder vervangen en is niet moeilijk.
Maar bij mijn polo is er iets raars aan de hand.
Volgens mij zit er geen origineel op en zij er draadjes door gelust. Er komen 6 draden uit de auto en er zitten 5 draden aangesloten, 1 hangt los.
3 in de stekker en 2 doorgelust.
Dacht haal gewoon een 6 polig lambdasondetje en sluit alles netjes opnieuw aan. Echter kan ik nergens een geschikte 6 polige vinden. Wel 5 polig. Zou t dan toch 5 polig zijn? En dat 6e draadje dan?
Het andere euvel ik dat dat lampje van de remslijtage indicator maar blijft branden, zelfs na vervanging van achterremblokjes met slijtage indicator. Heb t al 2 kee nagelopen maar alles zit zoals het hoort. Iemand een idee waar ik overheen kijk?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Allereerst de lambdasonde, heb ik bij andere auto’s weleens eerder vervangen en is niet moeilijk.
Maar bij mijn polo is er iets raars aan de hand.
Volgens mij zit er geen origineel op en zij er draadjes door gelust. Er komen 6 draden uit de auto en er zitten 5 draden aangesloten, 1 hangt los.
3 in de stekker en 2 doorgelust.
Dacht haal gewoon een 6 polig lambdasondetje en sluit alles netjes opnieuw aan. Echter kan ik nergens een geschikte 6 polige vinden. Wel 5 polig. Zou t dan toch 5 polig zijn? En dat 6e draadje dan?
Het andere euvel ik dat dat lampje van de remslijtage indicator maar blijft branden, zelfs na vervanging van achterremblokjes met slijtage indicator. Heb t al 2 kee nagelopen maar alles zit zoals het hoort. Iemand een idee waar ik overheen kijk?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Volkswagen
Polo 9n