Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een digitaal scherm in de Polo awOp de discover media kan het wel
Met m'n vorige telefoon, die was geroot, kon ik scherm van telefoon kopieeren naar RCD330, kon zo ook alles afspelen.
Wacht even op jouw testJa precies, ben er nu mee bezig dit met een iphone6 en carbridge te doen. dan kan het ook. en alles wat niet goed op je vw scherm komt heb je de mogelijkheid dit aan te passen via carbridge zodat je iedere app op de juiste manier op je scherm hebt
Yes ik wacht nog even op de Jailbreak voor mijn Versie, geen zin om het terug te zetten met een lagere versie en vervolgens niks meer er op hebben staan van wat ik nu heb.Wacht even op jouw test![]()
Zo ik heb het even getest, voor nu kan ik als ik stil sta geen video kijken met het kaartje en de video's die ik in mijn golf wel kon afspelen.
Dus ik weet niet of dit niet kan of dat ik een ander format dan MP4 640x480 moet gebruiken.
Ik ben wel bezig met een iPhone 6 jailbreak waarbij ik doormiddel van Carbridge iedere app kan aanpassen aan het vw scherm en kan openen denk aan, youtube, ziggo of kpn go noem maar op. het echte testen daarmee moet nog beginnen
Yes ik wacht nog even op de Jailbreak voor mijn Versie, geen zin om het terug te zetten met een lagere versie en vervolgens niks meer er op hebben staan van wat ik nu heb.
Als je weet welke stappen je moet nemen en waar je moet zijn is downgraden zo gepiept.scheelt dat je ook niet zomaar kan downgraden, ik gebruik carbridge haast dagelijks voor waze aangezien ik nog een jb heb op ios 11
Als je weet welke stappen je moet nemen en waar je moet zijn is downgraden zo gepiept.
Gebruik je die jailbreak voor meerdere dingen dan? waze is er al gewoon voor carplay.
12.1.2 is nu makkelijk te jailbreaken, ik wacht zelf op 12.1.4 zodat ik niet alles van me tel af hoef te gooien aan contacten enz enz als ik downgrade
Onze young it professional waddupik weet zeker dat jij de nodige blobs niet hebt lol, bovendien is het niet zo gepiept, zoveel shit waar je rekening mee moet houden
Waze is er enkel voor iOS 12 en hoger, ik zit op iOS 11. Ik gebruik het niet alleen voor Carplay nee...
iOS 12 - 12.1.4 wordt niet meer gesigned en dus niet mogelijk om naar te upgraden (en downgraden hihi)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.