Kun je films bekijken in de Polo op scherm?

Helaas is dit verboden, dit is namelijk erg afleidend tijdens het rijden.
Het is mogelijk net alle after market schermen en volgens mij is het niet mogelijk met de originele schermen.
Als het wel mogelijk is, dan is het een optie dat via vagcom aangezet moet worden.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Je hebt gewoon een video in motion beveiliging die ik op mijn golf op 250km per uur heb laten zetten dan werkt het gewoon.
enige is dat hoger dan 640x480 niet wordt ondersteund en het beeld zwart blijft, ik zal het vanavond eens testen op mijn polo of de video het doet. heb een sd kaart vol met films uit m'n golf 7. zo kon iedereen mooi film kijken onderweg naar frankrijk
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Zo ik heb het even getest, voor nu kan ik als ik stil sta geen video kijken met het kaartje en de video's die ik in mijn golf wel kon afspelen.
Dus ik weet niet of dit niet kan of dat ik een ander format dan MP4 640x480 moet gebruiken.

Ik ben wel bezig met een iPhone 6 jailbreak waarbij ik doormiddel van Carbridge iedere app kan aanpassen aan het vw scherm en kan openen denk aan, youtube, ziggo of kpn go noem maar op. het echte testen daarmee moet nog beginnen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Met m'n vorige telefoon, die was geroot, kon ik scherm van telefoon kopieeren naar RCD330, kon zo ook alles afspelen.

Ja precies, ben er nu mee bezig dit met een iphone6 en carbridge te doen. dan kan het ook. en alles wat niet goed op je vw scherm komt heb je de mogelijkheid dit aan te passen via carbridge zodat je iedere app op de juiste manier op je scherm hebt
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Ja precies, ben er nu mee bezig dit met een iphone6 en carbridge te doen. dan kan het ook. en alles wat niet goed op je vw scherm komt heb je de mogelijkheid dit aan te passen via carbridge zodat je iedere app op de juiste manier op je scherm hebt
Wacht even op jouw test ;)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Zo ik heb het even getest, voor nu kan ik als ik stil sta geen video kijken met het kaartje en de video's die ik in mijn golf wel kon afspelen.
Dus ik weet niet of dit niet kan of dat ik een ander format dan MP4 640x480 moet gebruiken.

Ik ben wel bezig met een iPhone 6 jailbreak waarbij ik doormiddel van Carbridge iedere app kan aanpassen aan het vw scherm en kan openen denk aan, youtube, ziggo of kpn go noem maar op. het echte testen daarmee moet nog beginnen

Eerst even hier op reageren. Ik heb een jailbreak met carbridge en dit werkt prima. Kan youtube kijken op een aftermarket scherm, binnenkort ga ik dit systeem zelf ook aanschaffen.

Voor nu heb ik rns510, die heb ik vrijgeschakeld met op een software gebrande dvd. niets anders dan inderdaad zoals JM89 zegt de snelheid in de code aanpassen aan 250. Wat ik niet kan met die rns510 is films op sd kaart zetten en afspelen, enkel dvd pakt de mijne helaas.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Yes ik wacht nog even op de Jailbreak voor mijn Versie, geen zin om het terug te zetten met een lagere versie en vervolgens niks meer er op hebben staan van wat ik nu heb.

scheelt dat je ook niet zomaar kan downgraden, ik gebruik carbridge haast dagelijks voor waze aangezien ik nog een jb heb op ios 11
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
scheelt dat je ook niet zomaar kan downgraden, ik gebruik carbridge haast dagelijks voor waze aangezien ik nog een jb heb op ios 11
Als je weet welke stappen je moet nemen en waar je moet zijn is downgraden zo gepiept.
Gebruik je die jailbreak voor meerdere dingen dan? waze is er al gewoon voor carplay.
12.1.2 is nu makkelijk te jailbreaken, ik wacht zelf op 12.1.4 zodat ik niet alles van me tel af hoef te gooien aan contacten enz enz als ik downgrade
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Als je weet welke stappen je moet nemen en waar je moet zijn is downgraden zo gepiept.
Gebruik je die jailbreak voor meerdere dingen dan? waze is er al gewoon voor carplay.
12.1.2 is nu makkelijk te jailbreaken, ik wacht zelf op 12.1.4 zodat ik niet alles van me tel af hoef te gooien aan contacten enz enz als ik downgrade

ik weet zeker dat jij de nodige blobs niet hebt lol, bovendien is het niet zo gepiept, zoveel shit waar je rekening mee moet houden
Waze is er enkel voor iOS 12 en hoger, ik zit op iOS 11. Ik gebruik het niet alleen voor Carplay nee...
iOS 12 - 12.1.4 wordt niet meer gesigned en dus niet mogelijk om naar te upgraden (en downgraden hihi)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
ik weet zeker dat jij de nodige blobs niet hebt lol, bovendien is het niet zo gepiept, zoveel shit waar je rekening mee moet houden
Waze is er enkel voor iOS 12 en hoger, ik zit op iOS 11. Ik gebruik het niet alleen voor Carplay nee...
iOS 12 - 12.1.4 wordt niet meer gesigned en dus niet mogelijk om naar te upgraden (en downgraden hihi)
Onze young it professional waddup
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!