hansmarcelissen
Nieuw lid
Hallo Polo vrienden.
Sinds januari dit jaar ben ik in het bezit van een zwarte Polo Bluemotion. Ik heb hem meteen ná de aankoop een Protection beurt laten geven bij ProTech (Michielsen) in Moergestel. In zijn bedrijf heeft hij speciale lampen hangen waardoor elke oneffenheid en krasjes duidelijk zichtbaar zijn. Dhr Michielsen legt ook uit dat dit (krasjes maken) bij de eerste poetsbeurt bij de dealer al gebeurd. Volgens hem is het probleem bij het schoonmaken van de auto dat deze helemaal van zand en stof ontdaan moet zijn alvorens je hem met een spons aanraakt. Anders wrijf je dit in de lak en krijg je de genoemde krasjes. Het liefst doet hij deze behandeling ook zelf en daarna de ProTech beurt voor een optimaal resultaat. Toen ik afgelopen week bij de dealer moest zijn heb ik daar nog eens rondgekeken bij de nieuwe auto's en gekeken of de heer Michielsen zijn verhaal klopte. Inderdaad alle nieuwe auto's hadden reeds hetzelfde probleem. Krasjes heel veel krasjes, en vooral voor op de motorkap. Zowel bij Unilakken als bij Metalliclakken. Bij de Metalliclakken valt het probleem met de krasjes wat minder op.De motorkap is trouwens een groot oppervlakte waar je alles op ziet!
Groetjs,
Hans
Sinds januari dit jaar ben ik in het bezit van een zwarte Polo Bluemotion. Ik heb hem meteen ná de aankoop een Protection beurt laten geven bij ProTech (Michielsen) in Moergestel. In zijn bedrijf heeft hij speciale lampen hangen waardoor elke oneffenheid en krasjes duidelijk zichtbaar zijn. Dhr Michielsen legt ook uit dat dit (krasjes maken) bij de eerste poetsbeurt bij de dealer al gebeurd. Volgens hem is het probleem bij het schoonmaken van de auto dat deze helemaal van zand en stof ontdaan moet zijn alvorens je hem met een spons aanraakt. Anders wrijf je dit in de lak en krijg je de genoemde krasjes. Het liefst doet hij deze behandeling ook zelf en daarna de ProTech beurt voor een optimaal resultaat. Toen ik afgelopen week bij de dealer moest zijn heb ik daar nog eens rondgekeken bij de nieuwe auto's en gekeken of de heer Michielsen zijn verhaal klopte. Inderdaad alle nieuwe auto's hadden reeds hetzelfde probleem. Krasjes heel veel krasjes, en vooral voor op de motorkap. Zowel bij Unilakken als bij Metalliclakken. Bij de Metalliclakken valt het probleem met de krasjes wat minder op.De motorkap is trouwens een groot oppervlakte waar je alles op ziet!
Groetjs,
Hans