Krasjes.

Hallo Polo vrienden.

Sinds januari dit jaar ben ik in het bezit van een zwarte Polo Bluemotion. Ik heb hem meteen ná de aankoop een Protection beurt laten geven bij ProTech (Michielsen) in Moergestel. In zijn bedrijf heeft hij speciale lampen hangen waardoor elke oneffenheid en krasjes duidelijk zichtbaar zijn. Dhr Michielsen legt ook uit dat dit (krasjes maken) bij de eerste poetsbeurt bij de dealer al gebeurd. Volgens hem is het probleem bij het schoonmaken van de auto dat deze helemaal van zand en stof ontdaan moet zijn alvorens je hem met een spons aanraakt. Anders wrijf je dit in de lak en krijg je de genoemde krasjes. Het liefst doet hij deze behandeling ook zelf en daarna de ProTech beurt voor een optimaal resultaat. Toen ik afgelopen week bij de dealer moest zijn heb ik daar nog eens rondgekeken bij de nieuwe auto's en gekeken of de heer Michielsen zijn verhaal klopte. Inderdaad alle nieuwe auto's hadden reeds hetzelfde probleem. Krasjes heel veel krasjes, en vooral voor op de motorkap. Zowel bij Unilakken als bij Metalliclakken. Bij de Metalliclakken valt het probleem met de krasjes wat minder op.De motorkap is trouwens een groot oppervlakte waar je alles op ziet!

Groetjs,
Hans
 
volgens mij is hier al een topic over toch? ;) maar ik heb het al wel vaker gezegd...die dealers hebben echt geen verstand van poetsen! :evil: stelletje morons ook de volgende dag keek ik dus naar me auto en allerlei swirls en dat niet eens na 24 uur....als of ik op mijn auto ga schaatsen :?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!