Kras op het stuur.. wat te doen?

Vriendin lief is gisteren even op en neer gegaan naar de appie..
Stap ik zojuist in mijn auto, valt m'n hand er meteen op. Jawel, mooie jaap op m'n stuur. Ook exact waar je hand op het stuur ligt..
Ik meteen balen natuurlijk.. Beetje googlen leidt tot "slijt er wel weer uit".

Nu mijn vraag aan jullie: Gaat dit inderdaad eruit slijten of is er wellicht een manier om dit op een wat korter termijn glad te trekken?
Bedankt!
 

Bijlagen

  • ZieligStuur.jpg
    ZieligStuur.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 82
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Verdrietig
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Je kan het met een fohn proberen wat soepeler te maken en als het soepel is weg masseren. Weg krijg je het volgens mij nooit. Let op dat je het niet te heet maakt op die plek.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
de beste oplossing is om je vriendin niet meer te laten rijden.
Hahah, ja dat was ook mijn eerste gedachte. Maarja, zo vergevend ben ik uiteindelijk dan ook wel weer dat dat geen stand houdt :sweatsmile:

Maar dan gaan we toch maar voor weg laten slijten als ik jullie reacties zo hoor.. Helaas. Hopelijk slijt het kleurverschil er ook een beetje uit :(
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ik weet niet hoe erg het je stoort maar anders kun je altijd dit proberen:
Daarmee heb ik de mijne weer als nieuw gekregen. Al tijdje geleden en ziet er nog steeds als nieuw uit.
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Vriendin lief is gisteren even op en neer gegaan naar de appie..
Stap ik zojuist in mijn auto, valt m'n hand er meteen op. Jawel, mooie jaap op m'n stuur. Ook exact waar je hand op het stuur ligt..
Ik meteen balen natuurlijk.. Beetje googlen leidt tot "slijt er wel weer uit".

Nu mijn vraag aan jullie: Gaat dit inderdaad eruit slijten of is er wellicht een manier om dit op een wat korter termijn glad te trekken?
Bedankt!
Tsja, erg vervelend. Maar dit slijt er wel weer uit. Een stuur is immers bijna niet netjes te houden.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik weet niet hoe erg het je stoort maar anders kun je altijd dit proberen:
Daarmee heb ik de mijne weer als nieuw gekregen. Al tijdje geleden en ziet er nog steeds als nieuw uit.
Voor nu stoor ik me er behoorlijk aan. Wellicht mindert dat wat wanneer het inderdaad wat wegslijt.

Ik had dit setje ook gevonden inderdaad, maar voorlopig heb ik geen zin om er veel op te verklussen. Zoals @Thomaskol al zegt, een stuur blijft toch niet voor altijd netjes. Wellicht wil ik het over een paar jaar een poging wagen m op te knappen. Maarja.. Het is een lease, dus waarschijnlijk niet.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: Peter B. en Thomaskol
Voor nu stoor ik me er behoorlijk aan. Wellicht mindert dat wat wanneer het inderdaad wat wegslijt.

Ik had dit setje ook gevonden inderdaad, maar voorlopig heb ik geen zin om er veel op te verklussen. Zoals @Thomaskol al zegt, een stuur blijft toch niet voor altijd netjes. Wellicht wil ik het over een paar jaar een poging wagen m op te knappen. Maarja.. Het is een lease, dus waarschijnlijk niet.
Oh joh, een lease. Niet te druk om maken. Een auto is een gebruiksvoorwerp. Ik wil hem ook netjes houden, gebeurt ook wel. Maar de medemens om mij heen maakt dat moeilijk. En het weer gooit ook roet in het eten. Ik ga hem na de vorst pas weer een x wassen. Qua schoonheid heb ik mezelf voorgenomen om er niet meer zoveel aan te doen. Het is nog steeds mijn lieveling, maar ik ben er minder zuinig op, haha.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Of lange nagels................. Die kan je knippen. Sorry verkeerde grap.
Haha, ik kan er inmiddels zelf ook wel om lachen. Was vanochtend anders.

Oh joh, een lease. Niet te druk om maken.
Dat wel, maar hoe knullig het ook klinkt, een auto is meer dan een methode om van A naar B te komen. Was zo met mn 20 jaar oude Smart, is zo met mn Polo.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!