Krakend geluid ophanging Polo 6R

Update,

Er vormt weer een kraak in de ophanging linksvoor.... en een plastic benzine leiding in de motorruimte raakt weer de carrosserie, dacht ik dat beide opgelost waren. Maar nee [emoji52].
Heb ook weer last van haha. Niet best. Gooi hm binnenkort even op de brug om in ieder geval die leiding voor eens en voor altijd vast te zetten.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ja, die heb ik ook al gevolgd. Dus mijn leiding zit nu zoals de how-to zegt. Maar na een maandje geen ratel is het nu weer terug... :(
Bij stationeer is er volgensmij een tankontluchtingsklepje ofzo heletijd aan het klikken denk ik, vandaar het tikkend geluid, hoe dan ook is het echt irritant.
Ihad een stukje motorkap isolatie liggen, en had ik tussen de leidingen gedaan, was bijna voor een jaar weg, en nu komt het weer terug, anders dat stuk isolatie, en dat klik stukje terug erop zetten en proberen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Bij stationeer is er volgensmij een tankontluchtingsklepje ofzo heletijd aan het klikken denk ik, vandaar het tikkend geluid, hoe dan ook is het echt irritant.
Ihad een stukje motorkap isolatie liggen, en had ik tussen de leidingen gedaan, was bijna voor een jaar weg, en nu komt het weer terug, anders dat stuk isolatie, en dat klik stukje terug erop zetten en proberen.
Dat klinkt inderdaad wel als een goede oplossing, stuk isolatie ertussen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI
Motor wat stationeer laten draaien nadat ik het ophang klipje heb terug geplaatst, wat gasgegeven en weer stationeer laten draaien, maakte geen geluid, zullen later zien of het geluid nog terug komt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!