Bobby geurtz
Lid
Goedemiddag allemaal, de eerste paar duizen km zitten er alweer op met de gti! Echt een leuke auto, maar daar gaat het nu niet om met dit koude weer is het fijn als het aangenaam is in de auto nu valt mij op dat bij langere afstanden of wanneer de auto binnen redelijk op temp is dat het omcirkelde rooster behoorlijk koude lucht blaast, ook valt mij op dat bij de voeten altijd warmelucht geblazen word ook als de bovenste rooster koudere lucht blazen, nu weet ik dat er een hoop techniek in het clima systeem zit en dat dat ding vast een stuk slimmer is dan dat ik ben op gebied van temperatuur regelen, maar ik vind het best hinderlijk dat er koude lucht uit dat rooster komt, als het eene rooster echter koude lucht begint te blazen worden de andere 3 uitblazen ook kouder dit vind ik ook niet zo chill. Ik het de clima als gereset en een zelftest laten doen dit heeft niets geholpen, ook heb ik geen foutcodes, bij de dealer is er ff snel gekeken omdat ik voor wat anders langs moest komen ook hun hadden zo geen antwoord paraat... tevens lijkt het dat de lucht minder hard blaast als voorheen.. (maar ik kan natuurlijk ook spoken zien he) zijn er mensen die hier mischien ervaring mee hebben of al eerder iets over gehoord hebben? Ik heb al wat rond gelezen op het forum maar kon zo niets vinden..
Ik heb de lucht eigelijk altijd naar de voeten/hoofd en voorruit staan, wanneer ik de voeten en de voorruit uit zet word het probleem wel minder, maar het eene rooster blijft koudere lucht blazen.
Ik heb de lucht eigelijk altijd naar de voeten/hoofd en voorruit staan, wanneer ik de voeten en de voorruit uit zet word het probleem wel minder, maar het eene rooster blijft koudere lucht blazen.
Bijlagen
Volkswagen
Polo GTI