Kosten voor onderhoudsbeurt etc

Hey,

Vraagje,
Mijn Vw polo 1.2 TSI met 110pk staat bij de garage. Voor groot onderhoud.
Nu kreeg ik een telefoontje, omdat ik als klacht had doorgegeven dat de handrem niet goed werkt dat de remklauw links achter VV moet worden.... Ook remvloeistof meeverversen en een uitlaatklem. Groot onderhoud kost voor een vw polo daar 500eu, nu zit ik op 900eu. Is dit een rendabele prijs? (Het is btw een bovag garage)

Helaas heb ik dan 1 nieuwe remklauw en zijn de andere 3 gespoten en met blanke lak... :(
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
Als je alle filters, olie, uitlaatklem en remklauw via Autodoc zou halen was je €130 kwijt. Weet niet wat er nog meer bij die €900 in zit
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
wat zit er allemaal bij dat "groot onderhoud" lijkt me een stevige prijs voor een grote beurt. ik zou sws niet naar een bovag garage gaan. is meestal gewoon marketering om hun prijzen omhoog te gooien en er zitten hier meer dan genoeg ervaren monteurs die het goedkoper voor je opgelost hadden ;) tip voor de volgende keer.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Collin01
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!