Koplampsproeiers werken niet meer?!

Mijn auto is bewrapt en ziet er erg netjes uit, helaas is degene vergeten om het klepje van mij koplampsproeiers uit te snijden. Nadat deze gesneden waren werken ze nog steeds niet.

Wat heb ik geprobeerd?

- Lampen aan en sproeien --> Alleen voorruit wordt besproeid
- Zekering SC11 gecontroleerd, nog heel
- Relais j39 vervangen
- Bumper los gehaald en pomp en leidingen gecontroleerd, de pomp werkt door deze directe stroom te geven.
geconstateerd dat er geen stroom zit in de kabel naar de pomp wanneer er gesproeit wordt


Mocht er iemand nog ideeen hebben hoor ik het graag
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
niet naar geluisterd, ik heb een 6r gehad en een golf 7 allebei met koplampsproeiers en daarbij gingen ze aan als ik minstens 5/6 seconden de schakelaar naar achteren hield.

Ze hebben altijd gewerkt alleen doordat ze geblokkeerd waren door de wrap werken ze nu niet meer.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Ik heb net even vanaf j39 (relais) zekering en pomp rechtsreeks aangesloten en de sproeiers komen dan naar buiten.

byte 13 bit 3 staat een vinkje met koplampsproeiers

heb nog net even uit en aan gezet maar geen resultaat
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Ik wil een andere BCM erin zetten maar die moet nog gecodeerd worden dan. Kan ik rechtstreeks de code pakken van mijn huidige 09 central electronics en die in de nieuwe derin rammen of spelen er nog andere zaken?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!