Koplampen facelift 2014 in polo 2011

Aan alle technische en niet technische mensen, ik heb een vraag.
Passen de koplampen en achterlichten van een polo 6c facelift ook in een polo 6r van 2011. Kloppen de stekkeraansluitingen dan ook?
Ik vraag dit omdat ik de koplampen van een facelift model 2014 wel erg mooi vind om te zien, geldt uiteraard ook voor de achterlichten.
Ik zie jullie reacties tegemoet.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Niet technisch hier ;) maar het past.
Er zijn verschillende mensen die 6c achterlichten in hun 6r hebben. Wel een stekker aanpassing nodig.
Koplamp zou wel passen maar verder... Dat mogen de experts antwoord op geven
 
De stekker aansluiting is verschillend bij de achterlichten van de 6C t.o.v. de 6R. niet technisch gezegd: de stekker van de 6R past niet in de achterlichten van de 6C
Er zijn adapterkabels voor te vinden of te mken iig. daarna past het iig wel.
Wat betreft de koplampen neem ff contact op met Iichel hier op het forum, hij heeft de kennis wat betreft de koplampen van de 6R versus 6C
 
hallo iichel ik zit er in de toekomst over te denken om de 6c halogeen koplampen in mijn auto te plaatsen en dan de xenon die ik nu ook in mijn lampen heb overzetten. Mijn lampen zijn van origine ook halogeenlampen, komen uit een polo 6r van 2012
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!