Kofferbak verlichting polo 6n2 1.4 mpi 16v 2000

Sinds kort trotse eigenaar van een super Polo 6N2, motorisch prima in orde. Twee weken geleden de Hi-Fi installatie verbeterd d.m.v. twee nieuwe luidsprekers in de hoedenplank en een subwoofer + 4-kanaals versterker van JBL (1000w).

Van de week heb ik de interieur- en kentekenverlichting vervangen door LED lampjes, echter werkt de verlichting in mijn kofferbak niet. Dit is al vanaf de aanschaf van de auto en kan dus niet te maken hebben met aanleg van de Hi-Fi. Het lampje zag er oké uit, en blijkt ook goed na het doormeten met een multi-meter. Ook heb ik de stekker van het lampje doorgemeten, echter meet ik 0,0 volt. Gisterenavond even het slot van de kofferbak gedemonteerd om hier de schakelaar te controleren, deze geeft geen resultaat wanneer ik hem doormeet. Ik dacht dus, mooi het probleem gevonden! Echter bleek het niet zo positief, na het overbruggen van de kabels die naar de microswitch in het slot gaan bleek er nog steeds geen resultaat te zijn en meet ik dus nog steeds 0,0 volt.

Is er iemand die enig idee heeft wat ik over het hoofd kan zien, of moet ik er aan gaan geloven dat het een kabelbreuk is?:( Heb nog even in het zekeringenkastje gekeken, maar kan me niet bedenken welke zekering voor de kofferbakverlichting is, het lijkt me dat deze samen gezekerd zit met de interieurverlichting voorin de auto?

Ik ben relatief technische aangelegd dus jip-en-janneke taal is niet van toepassing! Voor foto's o.i.d. hoor ik het wel!
 
Volkwagen  Polo 6N2 2000  1.4 MPI 
Meet je wel spanning op een draad van het slot?

Lijkt me sterk dat dat lampje een eigen zekering heeft, zou gewoon ff de hele zekeringskast doormeten, vijf minuten werk.
Op de kabel die naar de microswitch gaat die in het slot zit meet ik geen spanning..

Ik weet 0,0 van de 6N2 maar hier iig de stroom schemas. Doormeten kan nooit kwaad
Deze stroomschema's gaan mij net te ver.. Heb je nog enig idee wat ik door zou kunnen meten? Nog een vraagje uit nieuwsgierigheid, in welk programma vindt u deze stroomschema's en hoe kan ik hier aan komen? Lijkt me interessant me hier meer in te verdiepen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkwagen  Polo 6N2 2000  1.4 MPI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!