Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na een uitgebreide zoektocht gisteren in de schuur, heb ik helaas niets gevonden. Ik was er zeker van dat ik ze nog ergens had liggen. Blij gemaakt met een dode mus, sorry.Ik heb volgens mij nog originele liggen van mijn oude polo AW. Stuur me even een berichtje, mag je ze hebben.
Waar komt zo'n setje op?ik heb nog 2 sets "automatische" gasveren voor polo 6r op voorraad evt
Geen probleem dank je wel voor de moeite.Na een uitgebreide zoektocht gisteren in de schuur, heb ik helaas niets gevonden. Ik was er zeker van dat ik ze nog ergens had liggen. Blij gemaakt met een dode mus, sorry.
hoe bedoel je?Waar komt zo'n setje op?
OEM dempers?
Wat kost die set inclusief verzenden?hoe bedoel je?
https://www.autodoc.nl/stabilus/292538 Kun je op de website van autodoc vinden via deze linkWat kost die set inclusief verzenden?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.