Knoppenverlichting werkt niet.

Martien

Premium lid
475
170
70
Hallo

Ik heb een kameraad en die heeft ook een polo 6r 1.2tdi, waarbij ik laatst in de auto zat en zag dat zijn knoppenverlichting het niet doet.
Zowel de knoppen boven de radio, raamschakelaars, lichtknop etc etc.
Nu geeft hij er weinig om maar ik kan het maar niet loslaten, dus heb zijn zekeringen doorgemeten, de wielschakelaar van het instrumentenverlichting, knoppenverlichting vervangen.
Zekeringen waren goed en de schakelaar gaf ook geen succes
Daarna is er een chinese lichtschakelaar in gezet en de lichtschakelaar brand weer maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat dat in de schakelaar intern is aangesloten.

Heeft iemand ervaring of tips waar ik verder kan zoeken.

groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Daar zeg je me iets:confused:, dat is best een hele goede opmerking waar ik niet eens aan gedacht heb.
Morgen weet ik het te melden.

Thnx
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Inmiddels is morgen over over over over over over morgen geworden ongeveer:mrgreen:
Maar helaas dat zat allemaal lekker.
En aangezien het dan overal kan zitten word het lastig denk ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ik heb dit ook maar dan bij de verlichting van mijn aansteker en het vakje wat daar voor zit. Deed het opeens niet meer maar de aansteker zelf wel. Heel vreemd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion 103pk by VVT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!