Knopjes toevoegen

er zit een adapter bij die je kan aansluiten op 1 van de andere knopjes

Kijk dat is mooi, ik wil eigenlijk de 2 stoelverwarming knoppen toevoegen en laten branden, later wil ik de stoelverwarming in de stoelen aanbrengen.
zou je die adapter ook voor de orginele stoelverwarming knopjes kunnen gebruiken?
Die adapter zit dus eigenlijk alleen bij deze immitatieknopjes toch?
 
Ik heb er 1 in zitten voor PDC, Carsystems levert die bij een set :)

tpKVR2u.jpg


Die
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Ik heb er 1 in zitten voor PDC, Carsystems levert die bij een set :)

tpKVR2u.jpg


Die
Die heb ik ook, maar aangezien ik een Start-Stop systeem heb moet bij mij die knop 1 positie naar links worden geplaatst en daar past hij niet precies. Hij zit er wel, maar het loopt niet vloeiend over. Verder is het logo niet mooi. Ze hebben gewoon het start-stop logo gebruikt icm een driehoekje. PDC zou er imo zo uit moeten zien:

20_max.jpg
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Die heb ik ook, maar aangezien ik een Start-Stop systeem heb moet bij mij die knop 1 positie naar links worden geplaatst en daar past hij niet precies. Hij zit er wel, maar het loopt niet vloeiend over. Verder is het logo niet mooi. Ze hebben gewoon het start-stop logo gebruikt icm een driehoekje. PDC zou er imo zo uit moeten zien:

Bekijk bijlage 5241

Ik ben het met je eens hoor, maar ik kan er eigenlijk niet echt wakker van liggen Stick Out Tongue. Ik denk maar "automatische parkeerhulp" Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Hoe dan? Of zijn er adapters los te krijgen?

Ik sta namelijk op het punt om twee stoelverwarming knoppen te bestellen ivm verwijderen carkit (hiervoor een gaatje in de buitenste knop gemaakt).
Ja, er zijn wel adapters te krijgen. Je kunt gewoon een draadje aan twee van de bestaande kabels solderen en dan tap je zo de verlichting af.
Er zijn ook wel adapters te krijgen die je tussen de knopjes steekt en dan aansluit op de toegevoegde knopjes. Wellicht heb ik die in de kast liggen. Die worden geleverd bij de knopjes van carstyle 4u
 
Ja, er zijn wel adapters te krijgen. Je kunt gewoon een draadje aan twee van de bestaande kabels solderen en dan tap je zo de verlichting af.
Er zijn ook wel adapters te krijgen die je tussen de knopjes steekt en dan aansluit op de toegevoegde knopjes. Wellicht heb ik die in de kast liggen. Die worden geleverd bij de knopjes van carstyle 4u
Bedankt voor je reactie!
Mocht je ze in de kast hebben liggen, dan hoor ik het graag.
Dan spring ik vanavond nog in de auto naar Zwitserland (bij wijze van spreken....).
En anders hoor ik graag waar ik adapters zou kunnen bestellen, bij Carstyle4u kan ik ze niet vinden op de site.
 
Die knoppen had ik al gevonden, ben echt op zoek naar alleen de adapters.
Toch bedankt!

Heb nog één adaptersetje. Wellicht kan ik er 2 van maken met een beetje creatief soldeerwerk.
Top!
Wat wil je er voor hebben, en kan je hem opsturen (of ben je binnenkort in Amersfoort)?
Ik koop denk ik ook nog de 'airbag'-knop (heeft Ewout die nog liggen?), dus dan moet ik twee kopieën maken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!