Knipperlichten

Wel als je led besteld hebt.
bij de grote achterlichten van de AW Facelift bedoel je dan?
ik heb het LED verlichting pakket van voor de facelift, vind het jammer dat ze daar nie direct ook gewoon mooi led knipperlicht in gezet hebben achteraan zoals ik die vooraan heb. moest zelfs niet dynamisch zijn.
eventueel ook de knipperlichten in de spiegels.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Heeft de Polo AW R-line en design pakket ook knipperlichten die als een streepje gaan?
Alleen de achterzijde.
Voor en zij is wel led maar geen waterlight/dynamische leds

Ik heb de AW Facelift R-line Business+ uitvoering

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Proficiat met je aankoop! Persoonlijk zou ik niet direct de auto chiptunen. Rijd eerst eens een paar duizend kilometers voordat je die stap gaat maken. Zo leer je de auto goed kennen en kun je je nog beroepen op eventuele garantiekwesties en fabricagefouten. Op die manier herken je ook eventuele verschillen van voor en na het chiptunen. Hetzij positief, hetzij negatief. Veel plezier!
 
Volkswagen  Volkswagen Polo - 9N30V4 (Trend) 2008  1.2i - 6v (BBM) 
  • Leuk
Waarderingen: MartiPolo9N en Sal
Bedankt. De 100pk is niet meer bestelbaar. Net als de GTI is deze uit de configuratie.
Ik heb ook gewoon een 95pk model.

p.s. deze is toch ook te tunen? en is dat aan te raden met een gloednieuwe auto???
Ik zag inderdaad dat de 110pk niet meer in de configurator stond.
Was al jammer dat de 1.5TSI 150pk niet in de mogelijkheden stond en nu de 110pk ook weg
 
  • Leuk
Waarderingen: MartiPolo9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!