Kleine beurt, wat komt daar allemaal bij kijken?

In principe olie verversen en oliefilter vervangen. En alle vloeistoffen controleren en zo nodig bijvullen.
En wat controle lijstjes invullen.
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TSI 150 pk BlueGT ACT 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Dan ken je mij nog niet. :eek:

- Olie(filter) verversen is bij de grote beurt ook gedaan. (24-04-2014) Moet dat dan echt nu al weer? Heb slechts ca. 8.000km. gereden.
- Deurscharnieren smeren. Waarmee doe ik dat?
- Remschijven zijn eind vorig jaar vervangen (> 25-08-2014) incl. remvloeistof. (wat eigenlijk helemaal niet nodig was) Moet dat nu weer?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dan ken je mij nog niet. :eek:

- Olie(filter) verversen is bij de grote beurt ook gedaan. (24-04-2014) Moet dat dan echt nu al weer? Heb slechts ca. 8.000km. gereden.
- Deurscharnieren smeren. Waarmee doe ik dat?
- Remschijven zijn eind vorig jaar vervangen (> 25-08-2014) incl. remvloeistof. (wat eigenlijk helemaal niet nodig was) Moet dat nu weer?

Olie minimaal 1x per jaar (geen longlife) want de werkzame stoffen (dopes) zijn dan zo goed als uitgewerkt.
En remvloeistof elke 2jaar wat het trekt vocht aan waardoor de zuigers e.d. Gaan roesten en je kookpunt wordt verhoogd ,waardoor je dan ook kans hebt op vapour lock.

Bekijk ook even je interieur filter, ook gewoon 1x per jaar vervangen ,zo duur is die bende ook weer niet
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!