Kiaratje
Nieuw lid
Hallo iedereen!
Ik ben nieuw hier en zit al een tijdje te snuffelen naar informatie over de nieuwe polo's. Aangezien ik sterk twijfelde om eentje te kopen...
Na dit gedaan te hebben vorige week dacht ik even lid te worden... Kan altijd van pas komen xD
Even mezelf voorstellen.
Ik ben Kim, 22 jaar en woon te Bassevelde (be). Regio Zelzate....
Als beroep ben ik Hulpkok in een rusthuis en hobby's zijn wow, tekenen, dansen en paardrijden. ^^
Zo, dat is het zo een beetje dacht ik...
En nu de samenstelling van mijn Polo, die ik pas krijg eind augustus
Een Versie Highline, 3 deuren 1.4
Deep Black (pareleffect)
Stof "Livon" titaan zwart
Optie's :
Pack "Premium" Highline i-Pack + iPad 3G 32 GB =
+ Audiosysteem RDS "RCD 310" (dubbel DIN) met cd-speler: 4 x
20 W met 4 luidsprekers voor- en 2 achteraan
+ Automatisch dimmende binnenspiegel
+ Regensensor
+ Snelheidsregelaar
+ MULTMEDIAbus MEDIA-IN voor iPod / iPhone in handschoenkastje
Aluvelgen 16" "Syenit"
Dagrijlichten
Lederen multifunctiestuur
Ik kon nog een speciaal pakket aanvragen met achteruitrijsensoren bij maar dat wou ik bewust niet. Omdat ik het nogal onnozel vind om met zo'n klein autotje toch zo'n sensoren te zitten. Precies of je kan niet rijden xD ... En veel vrienden met een nieuwe auto hebben dit wel (zijn wel grotere wagens) maar zijn hier niet tevreden van...
Zo, en nu nog een paar zenuwslopende maanden in afwachting van mijn polinetje :lol:
Ik ben nieuw hier en zit al een tijdje te snuffelen naar informatie over de nieuwe polo's. Aangezien ik sterk twijfelde om eentje te kopen...
Na dit gedaan te hebben vorige week dacht ik even lid te worden... Kan altijd van pas komen xD
Even mezelf voorstellen.
Ik ben Kim, 22 jaar en woon te Bassevelde (be). Regio Zelzate....
Als beroep ben ik Hulpkok in een rusthuis en hobby's zijn wow, tekenen, dansen en paardrijden. ^^
Zo, dat is het zo een beetje dacht ik...
En nu de samenstelling van mijn Polo, die ik pas krijg eind augustus
Een Versie Highline, 3 deuren 1.4
Deep Black (pareleffect)
Stof "Livon" titaan zwart
Optie's :
Pack "Premium" Highline i-Pack + iPad 3G 32 GB =
+ Audiosysteem RDS "RCD 310" (dubbel DIN) met cd-speler: 4 x
20 W met 4 luidsprekers voor- en 2 achteraan
+ Automatisch dimmende binnenspiegel
+ Regensensor
+ Snelheidsregelaar
+ MULTMEDIAbus MEDIA-IN voor iPod / iPhone in handschoenkastje
Aluvelgen 16" "Syenit"
Dagrijlichten
Lederen multifunctiestuur
Ik kon nog een speciaal pakket aanvragen met achteruitrijsensoren bij maar dat wou ik bewust niet. Omdat ik het nogal onnozel vind om met zo'n klein autotje toch zo'n sensoren te zitten. Precies of je kan niet rijden xD ... En veel vrienden met een nieuwe auto hebben dit wel (zijn wel grotere wagens) maar zijn hier niet tevreden van...
Zo, en nu nog een paar zenuwslopende maanden in afwachting van mijn polinetje :lol: