Kiara's Polientje ^^

Hallo iedereen!

Ik ben nieuw hier en zit al een tijdje te snuffelen naar informatie over de nieuwe polo's. Aangezien ik sterk twijfelde om eentje te kopen...
Na dit gedaan te hebben vorige week dacht ik even lid te worden... Kan altijd van pas komen xD

Even mezelf voorstellen.
Ik ben Kim, 22 jaar en woon te Bassevelde (be). Regio Zelzate....
Als beroep ben ik Hulpkok in een rusthuis en hobby's zijn wow, tekenen, dansen en paardrijden. ^^

Zo, dat is het zo een beetje dacht ik...

En nu de samenstelling van mijn Polo, die ik pas krijg eind augustus :cry:

Een Versie Highline, 3 deuren 1.4
Deep Black (pareleffect)
Stof "Livon" titaan zwart

Optie's :

Pack "Premium" Highline i-Pack + iPad 3G 32 GB =
+ Audiosysteem RDS "RCD 310" (dubbel DIN) met cd-speler: 4 x
20 W met 4 luidsprekers voor- en 2 achteraan
+ Automatisch dimmende binnenspiegel
+ Regensensor
+ Snelheidsregelaar
+ MULTMEDIAbus MEDIA-IN voor iPod / iPhone in handschoenkastje

Aluvelgen 16" "Syenit"
Dagrijlichten
Lederen multifunctiestuur

Ik kon nog een speciaal pakket aanvragen met achteruitrijsensoren bij maar dat wou ik bewust niet. Omdat ik het nogal onnozel vind om met zo'n klein autotje toch zo'n sensoren te zitten. Precies of je kan niet rijden xD ... En veel vrienden met een nieuwe auto hebben dit wel (zijn wel grotere wagens) maar zijn hier niet tevreden van...

Zo, en nu nog een paar zenuwslopende maanden in afwachting van mijn polinetje :lol:
 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

Thnx!

Tjah, ik twijfelde nog tussen de Mazda 2 sport, Fiësta of de Honda Civic type s/r (vorig model) en de Polo natuurlijk!
En alle garage's afgelopen en met elke auto eens mogen rijden. En tjah, in de Mazda voelde ik me meer een sardientje, en ik ben al niet zo groot.
De Fiësta vanbinnen qua interieur is afschuwelijk, precies een speelgoed wagentje. En dan mijn grote voorkeur de Civic. Is nog steeds mijn topper, maar die moet je al tweedehands gaan zoeken.
Want het is het model ouder die ik zou willen.
De nieuwe vind ik niet mooi, enkel de Type R, is qua aankoop nog cva, maar in verzekering niet betaalbaar voor mij... De andere vind ik afschuwelijk lelijk. Het vorig model daarentegen... De sport's of R natuurlijk!
Maar om terug een "oude" wagen te kopen, en eentje te vinden met nog niet veel kilometers is niet evident.
Ben al een jaar aan het zoeken en nu word het mij zo beetje beu.
Dus na een ritje met de nieuwe Polo was er geen twijfel meer ^^

@ Twisted: Haha, en een landgenoot! Dacht al dat ik de enige was hier Big Grin
Danku!
 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

Oooh ^^ nou keek eerder naar de auto's dan naar de leden eigenlijk :lol:

Nja, zal idd een mooi wagentje worden. Hoop er in de toekomst ook nog wat kleine aanpassingetjes aan te doen. Beetje bij beetje dan xD
 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

Hoi Kim, ik ben hier ook pas kort en wil je toch ook welkom heten.

Ik denk dat je keus heb gemaakt voor een volwassen auto met Duitse degelijkheid zonder gekke fratsen en toch aantrekkelijk met een sportief uiterlijk.

Dit is ook de eerste keer dat ik VW-polo ga rijden (reed eigenlijk altijd Peugeot).

En ik kan niet wachten tot hij geleverd wordt (week 27), ook een zwarte zoals jij.

Succes en alvast veel voorpret Big Grin
 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

Bedankt iedereen voor de warme welkom Big Grin

Wel, zowiezo ruiten blenderen...
Een dubbel uitlaatje
Tegen volgend jaar keer kijken naar andere velgjes iets in die genre:

91702590set15inchultravelgen4x100volkswa-1.jpg


of

1288131469-1.jpg



en dan zien hoe ze staan en indien nodig beetje laten zakken ;)
 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

die onderste ziet er ook zeer deftig uit zeg Big Grin vooral dat zwarte er tussen staat heel sjiek Big Grin beetje van dat Black piano hoogglans Big Grin
 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

KYC, is dat niet toevallig een belgisch forum lid van hier?
zovan ik kan me herinneren dat ik die foto eerder heb gezien Stick Out Tongue
maar heel veel plezier met je toekomstige polo Kiaratje, wordt vast en zeker een mooi ding ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

Gewoonjan:

Bedoel je die onderste foto met de zwarte polo? Kan zijn maar heb deze gewoon gegoogled ^^ vind het erg nette velgjes :lol: ... mocht ik nu nog keer de naam ervan weten zou ik erg blij zijn! :oops:

@ Maik : Dat is idd wel de grootste kanshebber en ik herhaal... als ik al eens de naam ervan wist zou ik al stukje verder staan. Hihi, maar heb nog alle tijd, hebm maar eind augustus, en dan ben ik nog van plan ff te wachten met grote updates Big Grin
 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

Kiaratje, ik heb de persoon gevonden van wie deze polo is! Big Grin
ten eerste sorry voor de late post, maar ik kom net terug van een avondje bij m'n schoon familie zijn Stick Out Tongue
KLIK
ook iemand uit belgië volgens mij dus misschien dat je hem even kan contacten om de velgen te bezichtigen? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

Haha, zo grappig zeg... Geen idee hoe ik die ene plaat gegoogled heb maar had geen flauw idee dat hij hierop stond :lol: ... Nou zoveel te beter in ieder geval.
Zal eens pm'en naar de persoon en hopen dat hij reageert, heb zo wel de indruk dat hij niet supper actief is op het forum ^^
Nouja, we zien wel... Weet in ieder geval al welke velgen het zijn nu xD
Bedankt voor het zoeken :!: Big Grin
 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

De persoon heeft supper rap gereageerd, en handige weetjes meegedeeld Big Grin ...
Hij wist me toch al te vertellen dat het geen leuke dingskes zijn om mee naast een borduur te parkeren (weinig velgen lijkt mij) maar deze zeker niet. Vreesde er al een beetje voor.
Nou, mocht ik ze nemen dan wacht ik toch nog even tot ik de polo zelf een beetje gewoon geworden ben :lol:
 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

ghehe, jah dat was inderdaad te verwachten met getrokken bandjes ;)
lijkt me in ieder geval niet dat je velgprotectorbanden hebt met die afmeting van de band Stick Out Tongue
en over dat parkeren, gewoon rustig aan doen en je spiegel aan die kant op de rand richten waar je langs parkeert. doe ik ook met m'n winter set ;)
heb 't 1 keer in een haast niet gedaan en daar heb ik nog steeds spijt van :(
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Kiara's Toekomstige Polo ^^

Jaaaa, vandaag een onverwachts telefoontje gekregen van de garage... Mijn Polientje is binnen :lol: Maar liefst 2,5 maand voor de normaal voorziene lever datum :shock:

Dus al gauw eens weesten kijken en snel wat kiekjes gemaakt. Niet dat hij er veel anders uitziet dan alle nieuwe polo's die toekomen. Maar toch ben er erg trots op, nu al! :twisted: ....
Helaas was het echt slecht weer dus moest nogal snel snel gebeuren voor mijn camera verzoop :roll:
[resize=600:2eeh5sym]http://img.photobucket.com/albums/v493/Kiaratje/Polo/Mijn%20Polientje/P1050563.jpg[/resize:2eeh5sym]


[resize=600:2eeh5sym]http://img.photobucket.com/albums/v493/Kiaratje/Polo/Mijn%20Polientje/P1050556.jpg[/resize:2eeh5sym]



Nu nog wat papieren in orde brengen (nummerplaat en verzekering etc) en dan kan ik er om! Hoop er volgende vrijdag al mee rond te cruisen :cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!