Khalid030's Polo 6R Bluemotion

Hallo,

Ik ben sinds vandaag de eigenaar van een VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion.
Ik houd het forum al een tijdje in de gaten en vandaar dat ik besloten heb ook een Polo te nemen.
Ik hoop dat ik morgen wat foto's voor jullie heb.

Mijn plannen zijn:
CV met klapsleutel installeren
Multifunc. Stuur inbouwen
Automatische lichten aan wanneer het donker is
Armsteun inbouwen
17 inch R20 velgen
Xenon / LED koplampen
GTD Grille
Eventueel clima inbouwen als mij dit ooit lukt Stick Out Tongue

Tot nu toe al gedaan:
Heb vandaag meteen de waardeloze standaard rcd radio vervangen voor een RNS 310 Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI (Slowmotion) 
  • Leuk
Waarderingen: kdPoloRline en HJV
Heb even snel een paar foto's geschoten wou niet focussen lichtval is waardeloos maarja zal later wel betere foto's posten [emoji6]
37a29aa4d1b86fcda0d970df3345aff6.jpg
a41db913c01e9164976053d608ce1f2e.jpg
1d650cd88cdf6c899bee8fcf1c34d19d.jpg
c9981b555c03bee811d98e93fd1de0ad.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI (Slowmotion) 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
Meteen melding van maken bij de Politie.
Tegenwoordig hebben ze speciale stickers, die niet duidelijk zichtbaar zijn, maar wel zichtbaar zijn op flitspalen en ANPR (automatische nummer plaat registratie). Hiermee voorkom je dat lelijke nr 1 op je kenteken.

Vader van n vriend heeft dit ook gedaan, en met 1 dag later dat t geregeld was, werd hij al 2x van de weg gehaald door ANPR maar geverifieerd dat hij de juiste auto had.
 
Heel klein updatje vandaag nieuwe interieur verlichting gehaald met plek voor microfoon en 2 leeslampjes in plaats van dat onfunctionele standaard ding dat ik erin had haha
8b295c7750c0e6862fb95563e0592c28.jpg


Nu alleen nog even uitvogelen hoe ik de oude netjes demonteer
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI (Slowmotion) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!