kevin6r :: 2010 Volkswagen Polo 6r

Bedankt allemaal!! Big Grin Heb flink wat moeite moeten doen voor die foto's maar mooi dat het wat opgeleverd heeft! We hebben er geloof ik een stuk of 30 geschoten, maar ze waren niet allemaal scherp. Misschien komend weekend nog maar eens proberen en dan niet het statief vergeten!!
 
Bedankt allemaal! Nee ik ga er niks meer aan doen, maar telkens als ik dat zeg blijven er mods in m'n hoofd spoken.

Gisteren dus maar alsnog een setje Audi TT pedaalkappen besteld, en daarna de polo laten uitlijnen aangezien ik het al vanaf de aankoop van de auto een vreselijk onderstuurd hok vond.

Bleek nu dus dat het beestje onzettend last had van toe-spoor, dat kan natuurlijk wel aangezien alles los is geweest, maar onverstelbaar wat een verschil in rijgedrag.
Daarna heb ik uit enthousiasme maar gelijk een Whiteline stabistang besteld voor de achterzijde, hoop dat dat nog wat extra's brengt, want dit is echt geweldig leuk rijden voor zo'n eco kar
 
Haha nice!
Big brakes:cool:
me-gusta.jpg


en verder nog qua performance nog wat of alleen nog even puur weggedrag? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Zou zo even niet weten wat er kwa performance aan een 1.4 gedaan kan worden, maar ik zoek het ook niet echt in die hoek.

Ik heb voorheen een golf 1 met 210pk gehad op nat gewicht 999kg (dus met olie en volle tank), persoonlijk vind ik deze turboloze 1.4 16v nu leuker rijden dan de 200pk 1.8T.
Dat klinkt misschien heel stom, maar met een beetje moeite moeten doen is het rijden leuker/sportiever dan zonder enige moeite met 200+ km/h kunnen invoegen op de snelweg.

Voor de echte snelheid ben ik eigenlijk op zoek naar iets in deze vorm:

ducati-748-strada-07.jpg


webDSC_95071.jpg


Ducati-848.jpg


Maar dat zal nog wel even duren ben ik bang
 
Oja, das waar ook, even niet meer aangedacht dat jij een ongeblazen motor hebt onder de kap;)
Achjah zolang t rijplezier maar aanwezig is ;)

Maar daar noem je inderdaad wat!Big Grin
Moteren zijn altijd heel mooi speelgoed, echter blijf ik erbij weg voor mn eigen veiligheid:lol:
Blijft echter altijd leuk om zo'n ding te zien staan:)
 
VW  6R  1.2TDI 
+1, ooit achterop gezeten bij een GSXR750 (nog nooit ergens achterop gezeten), en wat een bizarre ervaring was dat! Zonder moeite, zonder terugschakelen, zo met 230 een tunnel uit en zat power over. En dat was dan nog een 750cc :twisted: Blijf er voor eigen bestwil ook ver vandaan
 
haha ja zo'n motor is gelijk een heel ander verhaal, ik heb nu 3 jaar m'n motor rijbewijs maar sindsdien nooit meer gereden, nu ik sinds een jaar m'n eigen huis heb met flinke oprit en een garage kan ik op m'n gemak eens gaan zoeken naar een leuke motor!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!