kevin6r :: 2010 Volkswagen Polo 6r

Re: Witte Polo 1.4 comfortline

op mijn hoogtepunt had ik 8 sets voor 2 auto's tegelijk onder de auto, in de garages en op de zolder liggen :lol:

Ooit had ik een velgen fetish :mrgreen:

Cabrio: 13"ATS Classics, 16" BBS RS, 14" verbreed staal, 13" winterstaal.
Golf 4: 17" BBS RS, 18" Porsche turbo replica's, 18" Audi RS6 replica's, 15" standaard VW Rial alu voor de winter.
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Gisteren nog even snel de originele armsteun ingebouwd!

[resize=600:156t9jrl]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/389798_295436583822353_100000680403947_944543_702283339_n.jpg[/resize:156t9jrl]

Het zit werkelijk heerlijk! Big Grin
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

@ Briano: dankje, je hebt een pb terug.

@ Bas: ja viel erg mee maar als het gelukt is zonder enige sleutelervaring een 1.8t in een cabrio rdw goedgekeurd te krijgen dan valt zo'n beetje alles wel mee :lol: :lol: :lol:
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

hehe :mrgreen:

Ik heb al aardig wat vw's in handen gehad maar ik moet zeggen dat de bevestiging van de interieurdelen in de polo bijzonder goed in elkaar zit!

Nergens echt zichtbare schroeven en waar mogelijk alles mooi vast geklikt, dus wat dat betreft een dikke 10 voor VW
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Gisteren een 2ehands AP schroefsetje geregeld voor weinig, set heeft pas 20000 km achter de kiezen.

Heb hiervoor gekozen omdat ik er nog altijd niet uit ben of ik airride ga bestellen. :mrgreen:
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Als er air op komt gaan we voor BSS luchtvering, daar heb ik de afgelopen 6 jaar ook mee gereden en ben altijd erg tevreden geweest over de kwaliteit en service van Bob!

Zijn er trouwens nog 205/35/18 te krijgen? Kan ze nergens meer vinden online, de bandencentra's ga ik pas bezoeken als we sneeuw hebben gehad :mrgreen:
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

kevin6r zei:
Als er air op komt gaan we voor BSS luchtvering, daar heb ik de afgelopen 6 jaar ook mee gereden en ben altijd erg tevreden geweest over de kwaliteit en service van Bob!

Zijn er trouwens nog 205/35/18 te krijgen? Kan ze nergens meer vinden online, de bandencentra's ga ik pas bezoeken als we sneeuw hebben gehad :mrgreen:

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... 5zr18.html ;)

http://www.onlinetires.com/products/veh ... y+bsw.html


groeten ger
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

kevin6r zei:
Gisteren een 2ehands AP schroefsetje geregeld voor weinig, set heeft pas 20000 km achter de kiezen.

Mooi man, heb hetzelfde schroefset,bevalt me lang niet slecht! ultra laag kan het niet, zie evt mijn showroom voor foto's :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!