kevin6r :: 2010 Volkswagen Polo 6r

Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Kijk wat ik net bezorgd krijg :mrgreen:

69oolc.jpg
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Maik zei:
Zo heel veel werk is het vervangen van het interieur niet :)

hoelang ben je met zoiets bezig eigenlijk?
De achterbanken lijken me het minst moeilijke...ik zou alleen geen idee hebben hoe je de voorstoelen precies eraf moet halen.

zitten de stoelen gewoon vast met schroeven?
als je het zelf kan doen dan scheelt dan heel veel in de inbouwkosten...

@Kevin6R
mooi stuur! alleen heb je geen MF stuur?
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

178km/h maar :roll: Dat is inderdaad niet snel. Maar toch snel genoeg in NL.

Waarom ging je eigenlijk zo half op de middenstreep rijden toen straks??? Zat mn wiel los :roll: :| :mrgreen:
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Hehe, ik had de voorspoiler iets te hoog en daardoor teveel downforce! Anders had mr AMG het schaamrood op de kaken gehad! :lol:

@ bas: zijwind, is een verdomd licht karretje vergeleken met een golf 4 op 18'ers!
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

De claxon is gefixt en werkt nu ook weer prima in het Scirocco stuur, aux-in ingebouwd en een originele armsteun opgehaald.

Vanmiddag even de winterbandjes erop laten leggen (Kumho's, what's in a name :lol: )

Zijn we bijna klaar voor de winter :cool:

Nog een fotootje van de drie gebroeders:

x4rns2.jpg


Links is die van mijn pa, 1.4 Comfortline in Pepper grijs
Midden is die van mijn broertje, 1.2 Bluemotion in Reflex zilver
Rechts is die van mij, 1.4 Comfortline in Candy wit

Polonaise :mrgreen:
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Jazeker, was gewoon een kabeltje dat op de verkeerde plek ingestoken was op de Scirocco/Golf 6 airbag.

Het is meer werk om die Airbag er weer uit te krijgen dan om het kabeltje op de juiste plek te prikken :lol:
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Ik moest toch daar zijn voor m'n schoonbroertje dus tja he :lol:

Die moest ik gisteren even van de mistige weg af plukken :mrgreen:

[resize=600:3ie700dg]http://i44.tinypic.com/ae625i.jpg[/resize:3ie700dg]
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Dynamo dood, het toeval wil dat ie vandaag toch al naar arena moest voor een nieuwe distributie set en een kleine beurt.

Dus gisteren dan maar de AA T5 laten komen en gelijk maar vast in de werkplaats gezet :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!