Kapotte ophanging

Mijn polo trekt ontzettend erg naar rechts..
Had laatst mijn nieuwe set velgen eronder gedaan. Waarvan 1 kapot versleten was tegen de veerpoot aan die daarbij ook schade heeft opgelopen.

Wou ik daarmee naar een banden bedrijf om er een nieuwe band om te laten zetten heeft die vent dikke krassen op mijn velg gemaakt..
Paar week later na meerdere kansen die ik hem gegeven had de velg te repareren heeft die het alleen maar erger gemaakt.

Uiteindelijk Politie erbij gehaald moest ik mijn eigen velg ook nog terug kopen ook omdat die vent van die banden mijn velg niet terug wou geven Dikke drama..

Ik laat hem nu maken door een bedrijf genaamd ChipsAway Hoogezand.. hij is maandag klaar kost me wel extra maarja je moet wat..
Nu kijken wanneer ik mijn auto kan laten uitlijnen.. anders blijf ik met het zelfde probleem zitten..uploadfromtaptalk1393689999065.jpguploadfromtaptalk1393690011245.jpguploadfromtaptalk1393690025401.jpguploadfromtaptalk1393690039852.jpguploadfromtaptalk1393690056253.jpguploadfromtaptalk1393690068231.jpg
 
Heb je er nu smallere banden op gemonteerd?
Anders heeft het natuurlijk geen nut.
Welke bandenmaat zit/zat er op eigenlijk?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
ik heb een beetje gezocht op internet en denk dat ze 6 j (inch) breed zijn.
Maar de et waarde kan ik zo snel niet vinden... ik kom ergens ET49 tegen.
Maar dit zou (volgens mij) wel moeten passen..
Is je auto wel uitgelijnd na het plaatsen van de verlaging?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Aah ja 49 kan t ook zijn. Komt me bekend voor in de oortjes..
Nee was niet nodig hij reed perfect na het verlagen..
En ik heb die nieuwe velgen er al 1 keer onder gedaan na het verlagen toen had ik er 50 km mee gereden toen deed die ook niet raar tis nu zo ineens.. echt vaag ..
 
Aah ja 49 kan t ook zijn. Komt me bekend voor in de oortjes..
Nee was niet nodig hij reed perfect na het verlagen..
En ik heb die nieuwe velgen er al 1 keer onder gedaan na het verlagen toen had ik er 50 km mee gereden toen deed die ook niet raar tis nu zo ineens.. echt vaag ..

we gaan van ET 35 nu naar 49

De Et waarde moet veel hoger zijn willen ze met een 6J zo erg gaan aanlopen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!