KachelVentilator

goedenavond de laatste paar dagen is mijn kachel gaan beginnen met fluiten, ja ik weet het er zijn genoeg dingen hierover op de forum. ik wil dit graag zelf vervangen maar alleen weet ik niet wat voor kachelmotor ik zou moeten kopen. er zijn heel veel verschillende bv climate control of airco, ik snap de verschil niet. is er iemand die mij ermee kan helpen ik heb een polo 6r 2009 1,4, 86 pk. dit komt waarschijnlijk omdat ik vaak de kachel op max heb staan en dan wel 3/4 uur lang, maar ja het is ook winter. Ik heb ook gelezen dat je het ook met olie kan spuiten of iets kan iemand mij er meer informeren daarover? Ik zou het prettig vinden als iemand mij tips over dit kan geven.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Je kan de kachel loshalen en op de as waar hij door de lagers gaat wat ver spuiten, kan werken of niet, blijft altijd lastig. Als je hem dan toch loshebt, kan je gelijk het type nummer noteren.
ik denk dat ik hem tog ga vervangen dan, maar zijn er verschillende dingen die het kan zijn van de kachel?, de symptomen zijn kachel fluit wanneer ik hem al in zijn stand 1 zet, hoor het harder bij het sturen.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
ik heb een goedkope maxgear kachelventilator besteld van 50 euro, ik heb nog een vraagje wat is de verschil tussen de goedkope en dure is het zo dat de dure meer warmte of iets geven? heeft iemand ervaring mee?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Heeft een ventilator canbus?

Het verschil tussen een a merk en een f merk zit hem ongetwijfeld in de duurzaamheid van het product. Gezien t kakwerk zou ik zelf voor een bekent goed merk gaan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
2 weken terug zelf vervangen, bij mij piepte het ook en daarbij kon ik nog alleen maar stand 4 gebruiken.
Dus kachelweerstand en kachelventilator vervangen.

Bij mij stond 6Q1820015 H op kachelventilator
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!