Kachelrooster demonteren???

Hallo.

Een paar lamellen in mijn middelste kachelrooster zijn per ongeluk uit hun positie geklikt door de Kenu Airframe telefoonhouder.

Deze wil ik terug goed zetten echter kom ik er niet goed bij. Ik dacht dat het een kwestie was van het frontje loshalen en ik kan dat ding eruit halen.
Nu heb ik het frontje los en de radio er zelfs uit en nu zie ik dat je die unit niet zomaar los kan halen.

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik krijg het frontje van het kachelrooster ook niet meer terug geklikt...
Het lijkt wel alsof de roosterunits zelf ook iets verder naar het dashboard in zitten opeens..

Wat kan ik nu het beste doen?uploadfromtaptalk1452007717042.jpguploadfromtaptalk1452007721079.jpg
 
Nou dat is dan flink wat priegelwerk door die 2 gaten heen ..
Je kunt toch nooit precies zien waar de stekkers weer terug moeten?
51965bf4a2228bf8bc9166c35ddf3c34.jpg
 
Clima kun je aan de onderkant loshalen met 2 torx. (Stelt niks voor) daarna iets naar voren halen richting de pook en je kan de stekkers met je handen loshalen. Zo zal de volgende actie iets makkelijker gaan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!