Kabels mediabox polo bluemotion

SilencerNL zei:
Niet nodig... HTC maakt gebruik van het standaard USB protocol, daar heb je geen speciaal kabeltje voor nodig. Maar je kan ook gewoon je muziek via Bluetooth laten lopen, werkt prima!

Ok, en kan dat ook met de RCD310?
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
@SilencerNL

Kun je deze "bluetoothmodule" ook los kopen / later inbouwen?
Of kon je dit alleen doen door de optie "telefoonvoorbereiding" als optie te nemen?[/quote]
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Hebben meerdere mensen een USB harde schijf aan hun media box aansluiten in de Polo 6R?
je moet dan wel een USB harde schijf hebben die dan zijn stroom vanuit de USB krijgt toch?

Mogelijk dat er afspeellijsten gemaakt worden dan? Ik heb er nu een Ipod op aansluiten maar dat ding loopt soms vast...ik weet dan niet of dit dan aan de Ipod firmware of RNS ligt, maar soms werkt het gewoon niet...vastlopers zomaar :(
 
Kun je deze "bluetoothmodule" ook los kopen / later inbouwen?
Of kon je dit alleen doen door de optie "telefoonvoorbereiding" als optie te nemen?[/quote][/quote]

kijk eens op marktplaats ik weet niet of je dit bedoeld
advertentie no 44579537
groeten ger
 
Dank je!

't zal wel aan mij liggen :( , maar als ik rechtsboven bij zoeken dat nummer invul, geeft ie aan: "Uw zoekopdracht heeft binnen Marktplaats.nl geen resultaten opgeleverd."

Maargoed, k' heb nu de link ;)

EDIT: @Ger: moet je wel de eerste keer je advertentie nummer met 3x een 4 neerzetten :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
ik ga toch maar eens een keer langs mijn dealer langs dat mijn ipod gewoon vastloopt tijdens het afspelen...ik snap er gewoon niks van als je in het begin je auto start en dan wat nummers gaat afspelen dan kun je ook gewoon next track met de middelste scroll wiel doen of via je stuur
maar als je dat te vaak doet...na 4-5x dan loopt de MDI gewoon compleet vast (muziek speelt wel door) maar de menu's lopen vast (lijkt net alsof de ipod heel de tijd moet scannen naar nummers je ziet dan loading... elke keer staan)

vreselijk irritant...als dit me gebeurt dan switch ik naar me Iphone bluetooth omdat daar dezelfde muziek op staat.

EDIT: ik heb dat externe harde schijf besteld via Ibood ik ga denk ik mijn Ipod touch niet meer gebruiken maar gewoon permanent een schijf erin knallen en klaar!!
je kon playlists gebruiken door middel van m3u bestanden ofzo had ik ergens gelezen?
 
@Sharky het ligt echt aan de Ipod ik heb vandaag gewoon een USB stickje + kabel op de media aansluitbox aangesloten en het navigeren next/last track gaat bloedje snel...en ook geen delay
dus nu weet ik het wel!! nooit meer die stomme Ipod touch aan de media box dus!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!