Kabels mediabox polo bluemotion

Hallo allen,

Donderdag mijn nieuwe Polo BM opgehaald :) Ziet er prima uit(fotos volgen)

Maar tussendoor nog even een vraag. Ik heb het executive plus pakket met telefoonvoorbereiding en mediabox voor Iphone etc..
Nu zit er bij de mediabox alleen maar een kabeltje bij voor USB apparaten... Daarmee kan ik mijn Iphone toch niet aansluiten? Volgens mij zag ik op Youtube een demonstratie waarbij meerdere kabels nodig waren... Moet je deze er apart bij kopen of had dit er al bij moeten zitten? :)
 
SilencerNL zei:
Niet nodig... HTC maakt gebruik van het standaard USB protocol, daar heb je geen speciaal kabeltje voor nodig. Maar je kan ook gewoon je muziek via Bluetooth laten lopen, werkt prima!
ff de procedure uitleggen van de bluetooth en muziek, volgens mij synchroniseer je alleen maar je telefoon en contacten, gr.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
@Hansstaal: Klopt, je hebt helemaal gelijk. Muziek synchroniseer je namelijk niet, maar speel je direct af vanaf je telefoon. Alsof je autoradio een bluetooth koptelefoon is zeg maar... De procedure is voor elke telefoon verschillend, dus dat kan ik je niet stap voor stap uitleggen. Maar als je al kunt bellen via Bluetooth, werkt muziek afspelen ook. Dat gaat namelijk via dezelfde instellingen.

één nadeel (althans, bij mij), je ziet geen media informatie (bijv. MP3 tags) op je scherm, die je via USB wel ziet.
 
Aha, nou dat ga ik even proberen binnenkort Big Grin , ik heb inmiddels wel twee DSI snoertjes iPhone en USB en dat werkt perfect. Ik vindt het eigenlijk best makkelijk, muziek op mijn 16 Gig USB stick en draaien maar.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Wat ik al verwachte, dat werkt dus niet met de iphone. Die ziet met blue tooth alleen maar de telefoonmodule. Dus snoertje er aan en de de DSI mode inschakelen!!!!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
citroene zei:
De rcd310 kan wel werken met bluetooth, althans stond er in de setup een optie om de bluetooth aan en uit te schakelen. alleen moet je wel een bluetoothmodule hebben
dat zal het wezen , maar welke setup bedoel je daarmee???? dus de dealer moet dat regelen, ik weet al wat er gebeurd ik heb nu een USB stick geheugen en een lossnoertje voor de Iphone in het handschoenenkastje liggen, maar ik luister naar de radio :roll:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
citroene zei:
De rcd310 kan wel werken met bluetooth, althans stond er in de setup een optie om de bluetooth aan en uit te schakelen. alleen moet je wel een bluetoothmodule hebben

Kun je deze "bluetoothmodule" ook los kopen / later inbouwen?
Of kon je dit alleen doen door de optie "telefoonvoorbereiding" als optie te nemen?
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!