Ik denk dat een Helix altijd een programma heeft.
Ik heb vorige maand een Helix Sub in mijn Golf gebouwd. deze kwam (tweedehands) uit een golf 7.5 en na inbouw in mijn auto vond ik de lage en hoge tonen te erg aanwezig.
hierna wezen zoeken met iemand met een dongle en uitgekomen bij Sam in Hengelo.
Ik ben voor 97 gegaan.
bij mij klinkt het veel beter maar vind ik dat er soms alsnog veel lage tonen uit komen. Misschien een helix ding.
Soms zet ik dan de Bass van de radio wat zachter.
Te huur vw helix dongle soundsystem update. Heeft u niet de goede specifieke klank voor de type auto - vw polo - passat - golf enz. Voor 20 euro update
www.marktplaats.nl
Sam gaf aan dat je rustig alle codes mag proberen en nadat je hebt betaald je gerust een keer terug mag komen om de eq aan te passen.
Sam gaf ook aan dat men soms andere profielen gebruikt. In de polo het profiel van de golf bijvoorbeeld.
Ik weetniet of dat beter is maar zo kan je wellicht blijven zoeken totdat je het profiel terug hebt die je had.
Wellicht het proberen waard aangezien het lijkt alsof je versterker wel gewoon werkt.
Het heeft voor die tijd namelijk wel goed geklonken.
Mocht Hengelo nou te ver zijn kan je 'm hier ook huren of kopen.
Originaler VW Programmier-Dongle 100% Volkswagen Original Teile® wird benötigt um die fahrzeugspezifischen Klangsetups in die Soundsysteme zu…
shop.ahw-shop.de