Kabelboom voor Helix subwoofer


Hier kan je al iets mee doen, lijkt me. Zo te zien zit de dikke vierkante stekkerblok die bij mij achter de radio zit, bij jou in dat stuk in het handschoenkastje. Dan hoef je de radio dus idd niet uit te bouwen.

Ontzettend bedankt! Ik had dat zelf nog niet gevonden, maar hierin staat alles behoorlijk duidelijk uitgelegd. En dat radiocompartiment hoeft er helemaal niet uit zie ik. Kwestie van het dashboardkastje uitbouwen en stekkers lostrekken.
 
Volkswagen  Polo Blue GT  1.4 TSI 
Ik heb laatst kabels besteld voor een match subje en versterker. Zijn vrij specifiek.
Heb je alleen de sub of ook de versterker?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Volgens mij heet de kabel die je zoekt Match PP-ISO 5


Ik heb me hier ook eens in verdiept, met name omdat je relatief veel kisten ziet zonder kabelboom, mensen nemen kennelijk niet te moeite om deze los te halen uit de auto (hebben het vermoedelijk laten inbouwen, en weten dan zelf niet hoe en wat de kabel loopt en welke interieur delen los moeten)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Hamvraag blijft of de topic starter alleen de sub heeft of ook de kabels.

Met onderstaande kabels heb ik t vorige week aangesloten.
Deze om van de versterker naar de sub te gaan:

En deze om vanaf de quadlock naar de versterker te gaan:

Met deze kabels komt de versterker onder de bijrijders stoel te liggen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Lijkt hetzelfde als mijn link. In ieder geval heb ik deze twee kabels gebruikt voor installatie in m’n 6r. En ben zeer tevreden met de upgrade qua vermogen en geluid.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!