JVW3214 Polo 6R

Bij deze even een korte voorstelling van mezelf aangezien ik nieuw ben op het forum.

Mijn naam is Jari (18 jaar) en ik kom uit België. Sinds begin februari ben ik trotste eigenaar van een Polo 6R. Ik heb deze tweedehands gekocht toen hij 53.000km had gelopen en hij was in perfecte staat. Het is een vijfdeurs Polo met een 1.2TDI motor erin (75Pk). Niet meteen het krachtigste beestje, maar zeer fijn om te hebben als eerste auto. En pk's kunnen later nog steeds worden toegevoegd.;)

Natuurlijk als je een tweedehands auto hebt moet je hem wel een beetje persoonlijk maken. Vandaar staan er nog enkele updates op de planning.

  1. 17" Mak wolf velgen + nieuwe zomerbanden (Banden heb ik al, enkel nog wachten op de velgen)
  2. Remklauwen rood verven
  3. GTI/R-line body kit. (ben ik nog niet zo goed uit, iemand suggesties?)
  4. Sportuitlaat (oftewel volledige einddemper, oftewel enkel sieruitlaatstuk)
  5. Eventueel nog een RNS510 radio erin met bluetooth module + MF stuur
Voor ik de updates er op kan knallen wordt het nog wel wat sparen maar de Mak wolf velgen en de banden komen er begin juli op te zitten. Ben enkel nog aan het wachten tot de velgen aankomen. Daarbij worden ook de remblokken vooraan meteen in het rood geverfd.

Aangezien jullie houden van foto's op dit forum zijn hieronder nog enkel plaatjes te vinden.:)
 

Bijlagen

  • DSC_3207-min.JPG
    1.2 MB · Weergaven: 44
  • fullsizeoutput_35c-min.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 39
  • DSC_3202-min.JPG
    DSC_3202-min.JPG
    2.8 MB · Weergaven: 36
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Bij deze even een korte voorstelling van mezelf aangezien ik nieuw ben op het forum.

Mijn naam is Jari (18 jaar) en ik kom uit België. Sinds begin februari ben ik trotste eigenaar van een Polo 6R. Ik heb deze tweedehands gekocht toen hij 53.000km had gelopen en hij was in perfecte staat. Het is een vijfdeurs Polo met een 1.2TDI motor erin (75Pk). Niet meteen het krachtigste beestje, maar zeer fijn om te hebben als eerste auto. En pk's kunnen later nog steeds worden toegevoegd.;)

Natuurlijk als je een tweedehands auto hebt moet je hem wel een beetje persoonlijk maken. Vandaar staan er nog enkele updates op de planning.

  1. 17" Mak wolf velgen + nieuwe zomerbanden (Banden heb ik al, enkel nog wachten op de velgen)
  2. Remklauwen rood verven
  3. GTI/R-line body kit. (ben ik nog niet zo goed uit, iemand suggesties?)
  4. Sportuitlaat (oftewel volledige einddemper, oftewel enkel sieruitlaatstuk)
  5. Eventueel nog een RNS510 radio erin met bluetooth module + MF stuur
Voor ik de updates er op kan knallen wordt het nog wel wat sparen maar de Mak wolf velgen en de banden komen er begin juli op te zitten. Ben enkel nog aan het wachten tot de velgen aankomen. Daarbij worden ook de remblokken vooraan meteen in het rood geverfd.

Aangezien jullie houden van foto's op dit forum zijn hieronder nog enkel plaatjes te vinden.:)
Mooie auto, welkom
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Ik ben even inactief geweest maar ben nu helemaal terug! In tussentijd heb ik nog wel wat aan de Polo gedaan. Ik heb de auto volledig gepolijst en daarna gewaxt zodat hij er mooi blinkend bij staat. Daarnaast heb ik ook de nieuwe velgen + banden gestoken. Dat was één van de mods die op de planning stond. De foto's vind je onderaan door op de link te klikken. Ik ben zelf zeer blij met het resultaat.:)
Nu is het alweer tijd voor een nieuwe mod... Ik vind echter dat de auto nog op tractor hoogte staat en zou dit graag verhelpen door hem wat te verlagen (ongeveer een 15mm). Hebben jullie goede raad voor mij welke set om te verlagen goed is en welke ik beter mijn handen afhoudt? Heb zelf al eens rond gekeken en de Eibach Pro-Kit leek me wel wat.

Alvast bedankt voor de goede raad en ik hoor ook graag wat jullie van de nieuwe velgen vinden!;)

FOTO'S: https://www.dropbox.com/sh/655f9zuof3osdgj/AAAUyegDpPsG0HO0kzvUjHh2a?dl=0
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Ik heb deze eronder
 

Bijlagen

  • 4901C576-D1E9-4AD7-9511-D86251AF5D5A.jpeg
    4901C576-D1E9-4AD7-9511-D86251AF5D5A.jpeg
    91.5 KB · Weergaven: 33
  • 3E183564-3681-49C7-A22A-EB7DBF450983.jpeg
    3E183564-3681-49C7-A22A-EB7DBF450983.jpeg
    196 KB · Weergaven: 37
  • 3BABB62B-F444-4AA5-9ED4-2FCF977621D7.jpeg
    3BABB62B-F444-4AA5-9ED4-2FCF977621D7.jpeg
    1,008.3 KB · Weergaven: 25
  • CE263933-5E62-47C4-981D-D9F750BB1DBC.jpeg
    CE263933-5E62-47C4-981D-D9F750BB1DBC.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Dankjewel allemaal voor de reacties. Ben blij dat de Polo met zijn nieuwe velgen ook hier wordt goedgekeurd!:)
Ik heb deze eronder
Heb je een linkje vanwaar jij deze hebt besteld? Zo kan ik eens kijken naar wat ze kosten enzovoort!;)
Mooie velgen, staat goed bij dat zwart.
Je remklauwen toch niet gedaan?
Heb de remklauwen nog even zo gelaten. Wou eerst de velgen er op hebben zodat ik deze eindelijk eens in het echt kon zien onder de Polo. De rode remklauwen staat wel zeker nog op mijn to-do lijstje! Gaat iets voor in de winter zijn zodat ik deze heb tegen volgende lente/zomer!
Ik zou er wel VW naafkapjes in doen.
Lijkt me zeker nog een leuke update bij de velgen. Het zijn de details die het hem doen!;) Dankjewel voor de tip.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!