Justin's MK6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen week was het dan zo ver! Na een lange zoektocht naar een leuke Polo 6R die ons niet gegund was liepen we eigenlijk per toeval tegen deze Golf aan. Na een dikke proefrit en goede prijsonderhandeling konden we 'm niet laten staan!

9uYHm6Y.jpg


MmQFzrD.jpg


WoWfMsl.jpg



Het is een Golf MK6 1.2TSI uit 2012. Heeft 105PK en een DSG7 automaat, net 157.500KM op de teller. Distrubitieketting/spanroller etc. februari dit jaar vervangen en nieuwe apk van 2 jaar er op gekregen. Verder is hij dealer onderhouden en zijn alle facturen ed. meegeleverd.

Er zit wel wat cosmetische schade op wat plekken. Zo heeft een van de kinderen van de vorige eigenaar geprobeerd op de motorkap te tekenen, daar houden ze niet van.. Er zit een schaafplek op de voorbumper, en verder wat kleine gebruikerssporen.

Inmiddels heb ik bij Fixico maar eens een opdracht uitgezet voor de motorkap en voorbumper, benieuwd wat het geintje ons gaat kosten.. Neemt niet weg dat de auto motorisch dik in orde is/lijkt en elke rit een feest is!

Wenslijst (updates volgen na succesvolle oogst geldboom;)):

- Aantal VCDS aanpassingen
- Chiptuning + DSG software optimalisering
- Parkeersensoren voor/achter met OPS
- RCD310 vervangen voor RNS315 (of soortgelijk)
- Sierstuk voor de uitlaat
- Misschien ooit inbouw regensensor/lichtsensor indien te doen
- Een mooie alcantara set zou ook een leuke toegevoegde waarde zijn
 
Super! Bedankt allemaal! :)


Moeten we binnenkort toch maar een Golf afdeling gaan openen denk ik! Big Grin
Jaaa haha

Mooi golfje .
Kunne we hem bewonderen op de meeting 17 december?
Ik wilde graag komen (als Golfjes ook welkom zijn hahaha) maar weet niet 100% zeker meer of ik kan (hangt van tijdstip af). Ik heb tussen 16:00 en 21:00 optredens gepland staan dus dan zou het al vroeg in de middag moeten zijn.
 
Super! Bedankt allemaal! :)



Jaaa haha


Ik wilde graag komen (als Golfjes ook welkom zijn hahaha) maar weet niet 100% zeker meer of ik kan (hangt van tijdstip af). Ik heb tussen 16:00 en 21:00 optredens gepland staan dus dan zou het al vroeg in de middag moeten zijn.
@capszz en ik vonden het een goed idee om omstreeks 14:00 aanwezig te zijn, gezien het natuurlijk ook snel donker wordt. Ik ben van plan er de gehele middag te blijven.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: Thijspolo6r
Van de week een RNS 310 op de kop getikt en gisteren ingebouwd. Leuke vooruitgang ten opzichte van mijn RCD.

Navigatie CD hopeloos verouderd, dus direct een SD-kaartje besteld met de laatste nav versie.

IMG_9817.JPG


Verder nieuwe lampjes besteld zodat er wat meer Xenon-look komt. Misschien ooit geld over voor een echte Xenon set, maar vooralsnog zéker niet. Morgen of overmorgen inbouwen.

Eens kijken of we de bumper+koplampen moeten demonteren of dat het enigszins toegankelijk is met de blote bonken ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel en kawazxr
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!