joyce stelt zig voor

10e8dda67fd720c888ee508869e71f78.jpg


Hier dan een goede foto van m'n polo!

ik heb meteen even een vraagje:
hoe groot is t verschil tussen standaard, highline en r-line interieur?

Ik had in mijn arosa een sport interieur en in m'n polo een standaard maar ik mis toch wel m'n sport interieur!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Standaard en highline niet veel verschil, R-Line heeft wel meer een sport feel and look! @iichel heeft nog zo een interieur te koop staan dacht ik.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
10e8dda67fd720c888ee508869e71f78.jpg


Hier dan een goede foto van m'n polo!

ik heb meteen even een vraagje:
hoe groot is t verschil tussen standaard, highline en r-line interieur?

Ik had in mijn arosa een sport interieur en in m'n polo een standaard maar ik mis toch wel m'n sport interieur!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat wil je precies van ons weten met de grootte van het verschil?

Ja er zit een ruim verschil tussen standaard en high/r-line. De high/r-line hebben sportievere stoelen waarvan de R-line nog ingelegd is met de grijze 'wangen'.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Volgens mij zijn de Highline, R-line, Cross en BlueGT stoelen gelijk. Ook de leer / alcantara stoelen van de GTI hebben hetzelfde profiel. Alleen de bekleding is anders van deze modellen.
De ruitjes GTI stoelen zijn wel anders, die hebben ander wangen en een andere zitting.
 
10e8dda67fd720c888ee508869e71f78.jpg


Hier dan een goede foto van m'n polo!

ik heb meteen even een vraagje:
hoe groot is t verschil tussen standaard, highline en r-line interieur?

Ik had in mijn arosa een sport interieur en in m'n polo een standaard maar ik mis toch wel m'n sport interieur!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Kei mooie Polo meiske zeggen wij dan in Brabant :mrgreen:
 
Ik heb ooit de stap gemaakt van de trendline platte stoelen naar de r-line stoelen en ik zou niet anders meer willen.

De highline en r-line stoelen zijn volgens mij qua zitvorm hetzelfde, maar de r-line stoelen hebben andere bekleding. De highline stoelen zijn glad qua textuur en de r-line stoelen hebben wat meer grip.

De GTI stoelen hebben nog langere steunen aan de zijkant van de lenden. En een Schotse rok als bekleding. :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!