Voorstellen Jordyyy - Nieuwe polo gti 2.0

ja dat het om olie ging begreep ik, had ik misschien niet helemaal goed verwoord.
ben het niet met je oneens dat goed onderhoud echt wel belangrijk is ja, maar die AW GTI hoeft echt niet onder de 8000 al nieuwe olie hoor, wat ik zeg die van mij verbruikt geen druppel rij nog met de eerste turbo etc etc, ik rij niet als een oma... dus als het mn eigen was zou ik zeggen 30.000 is teveel en zou ik naar 15.000 gaan nu heb ik daar niets over te zeggen.

en als je serieus vermogen gaat draaien ja dan zeker geen 30.000

haha zou wel lachen zijn, 8000km sta ik er iedere 6 a 7 weken weer voor olie.
Laten we het eens zijn over het oneens zijn, oké?
Je geeft aan iedere 7 á 8 weken te moeten wisselen omdat je dan 8dkm heb gereden, dan heb je evengoed je motor 8dkm laten draaien.
Of je dit nou in 1 maand of 1 jaar doet, het gaat om de omwentelingen in de motor zelf.

Dus ja, ik zou het zelf in dat geval iedere 2 maanden vervangen..
 
Laten we het eens zijn over het oneens zijn, oké?
Je geeft aan iedere 7 á 8 weken te moeten wisselen omdat je dan 8dkm heb gereden, dan heb je evengoed je motor 8dkm laten draaien.
Of je dit nou in 1 maand of 1 jaar doet, het gaat om de omwentelingen in de motor zelf.

Dus ja, ik zou het zelf in dat geval iedere 2 maanden vervangen..
Naja hij heeft wel een punt.. het is maar een polo met een 2.0 erin, het is geen babyblauwe porsche gt3 rs waar er maar 3 van zijn in west europa, te voorzichtig zijn is ook een ding
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Laten we het eens zijn over het oneens zijn, oké?
Je geeft aan iedere 7 á 8 weken te moeten wisselen omdat je dan 8dkm heb gereden, dan heb je evengoed je motor 8dkm laten draaien.
Of je dit nou in 1 maand of 1 jaar doet, het gaat om de omwentelingen in de motor zelf.

Dus ja, ik zou het zelf in dat geval iedere 2 maanden vervangen..
mijn punt is meer dat 8000km echt wel een beeeetje overdreven is, VW zn intervallen zijn 15.000 of 30.000, van die 30.000 kun je wat vinden dat snap ik dat is gewoon veel kilometers, mijne gaat wel iedere 30.000 en wat ik al zei geen olie verbruik en nog steeds de eerste turbo. en zodra de olie op temperatuur is ligt het gaspedaal zeg maar op de grond. maak me meer zorgen om de rammelende DSG bak stationair dan de olie in de motor Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 13633
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!