Jordi's 6r gti

Hallo Forumleden!

Mijn naam is Jordi, ik ben 22 jaar en woon in Eindhoven.

Ik rij sinds kort een Polo 6R GTI uit 2011, omdat ik mijn vorige auto (Golf 5) in elkaar heb gereden (Voorganger ging plots op de rem, en ik kon niks meer :().
Ik rij nu ongeveer 2 weken in de Polo en het bevalt super goed, al is de automaat eventjes wennen en het sturen ook. 2 dagen geleden een subwoofertje in laten bouwen want vond het geluid in de auto niet super. Dmv het subje klinkt het 10x beter!


Wat ik nog aan de auto wil doen:
- Carbon spiegelkappen
- Verlagen (Ookal ben ik er nog niet echt uit wat ik moet doen, verlagings veren of een schroefset want ik wil geen wheel gap meer)
- Ooit een keer laten chippen, maar dat is geen prioriteit.



Golf 5 voor het ongeluk:
IMG_0507.JPG
Na het ongeluk:
IMG_0766.JPG

Mvg Jordi Spijkerboer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en TSOP
Mooie wagens.
Ik heb je topic verplaatst van 6c naar 6r. Waar die thuis hoort.;)
Veel veilige kilometers met deze.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Ha, nog een Eindhovenaar. Welkom op het forum. Ik zal m'n ogen eens goed open houden, wie weet zie ik je nog eens rijden.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Helaas, na veel olie verbruik (elke 350km 1L olie bijvullen) de Polo helaas terug moeten brengen :'(

Na veel zoeken naar een nieuwe auto heb ik toch weer gekozen voor een Golf 5, en deze keer een GTI.
 

Bijlagen

  • IMG_1406.jpg
    IMG_1406.jpg
    869.5 KB · Weergaven: 56
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Ai, dat is jammer.
Maar zo te zien een leuke opvolger gekocht. Je komt hem maar eens een keer showen hè.!
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!