Johan's Golf Mk1 GTI Pirelli (W65)
Johan's Golf Mk1 GTI Pirelli (W65)

Johan's Golf Mk1 GTI Pirelli (W65)

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Uitvoering
GTI Pirelli
Kleur
Helios Blauw
Bouwjaar
1983
Ja zeker, wel alleen op de Pirelli uitvoering dus niet in Nederland in principe.
Op zich komt de Golf binnenkort veel dichter bij mijn huis in een loods te staan zodat er wat meer aan gewerkt kan worden (hoef dan nog maar 10 minuten te rijden i.p.v. 25)

Wat gaaf mijn Golf 2(Komt binnekort een topic over.) is ook in die fantastische kleur.

Ja momenteel moet ik anderhalf uur rijden or bij mijn projecten te komen dat i gewoon te gek vind ik aan het worden.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 
Ik heb de Golf afgelopen 10 maanden niet gezien tot afgelopen zondag, toen heb ik de Golf verplaatst naar de loods van een collega die nog maar 10 minuten van huis is zodat ik wat vaker aan de slag zou gaan. De bak revisie is bijna klaar (ik heb nog 1 lager nodig welke zoals nu lijkt niet meer geproduceerd wordt, dat wordt zoeken zoeken zoeken :mad:)

20190801_144707.jpg20200202_123649.jpg20200202_123710.jpg
 
Inmiddels met een nieuwe hoes op zijn nieuwe plekje :)

20200301_123334.png

Vandaag weer wat spullen gekocht voor de Golf, toch besloten alle zijruiten en het achterruit ook te vervangen voor nieuwe gezien de voorruit ook nieuw was oogt dit wel zo strak :) Tevens nieuwe u profielen en rubbers voor de portier ruiten gekocht en ook alvast een nieuwe kunststof kap voor de distributieriem. (Nu alleen de stalen bovenzijde nog even vinden)

Zo langzaam aan weer wat tijd/liefde maken voor de GTI :)
 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo en HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!