Johan's 9N "Cupline" Verkocht! :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Re: Johan's 9N(3) "Cup"line

Soedje, nee, de echte LM's hebben een wat diepere velgrand.. ik vind dat je er teveel vanaf ziet dat het neppers zijn :(

heb die LM's van dekker er al eens onder gehad, vind het wel leuk opzich.. maar denk dat ik dan heel snel weer andere wil!

Ik denk dat ik eerdaags gewoon de TTRS bestel, mocht ik het toch net niets vinden kunnen ze er ook zo weer onderuit (volgens mij genoeg animo dan Big Grin )
 
Re: Johan's 9N(3) "Cup"line

Hoe ga je de deurspeakers nog pas maken dan Johan? Zo op de foto afgaande zijn het toch 16cm's? Bij mij zijn de andere boxen er gewoon ingegaan, wel moesten de oude opvulringen (gepopnageld) uitgeboord worden en konden de nieuwe ringen erin gezet worden... ;)
 
Re: Johan's 9N(3) "Cup"line

als je van die open velgen koopt vind ik t niet zo mooi dat er achter maar een trommelremmetje zit.
zo op de shop ziet t er goed uit met dikke schijven rondom,
maar de werkelijkheid is het cd formaat absoluut ruk.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Johan's 9N(3) "Cup"line

schijfjes....
ze zijn niet veel groter dan cd'tjes
en daarom ziet het er volgens mij op de shop beter uit dan dat ze in werkelijkheid zullen zijn.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Johan's 9N(3) "Cup"line

tja, ik vind de R32 velgen nogsteeds erg vet staan,
lijken erg op je exors, maar tog anders.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Re: Johan's 9N(3) "Cup"line

Om mn speakerprobleempje op te lossen:

GroteFoto-LZOY38NC.jpg


AudioSystem Radion 165 FL
helaas ga ik dan wel van 150watt rms naar 80, maar misschien komen die andere nog in mn achterpanelen :) zo niet bewaar ik die wel voor mn volgende auto Big Grin

kon het setje relatief goedkoop overnemen, het is zo goed als nieuw!
 
Re: Johan's 9N(3) "Cup"line

zo jouw polo ziet er echt DIK uit johan :shock:
en uiteraard Audiosystem haha Stick Out Tongue jij houd daar wel van he ;)

vooral dat Bumper die je veranderd hebt en die koplampen...wow ik wist niet eens dat het zo te veranderen was Big Grin...het is dus gewoon de voorbumper veranderen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!