Joey's 9N3

Status
Niet open voor verdere reacties.
ha, ja die dealers zijn niet wijs.
ze wouden laatst voor enkelt t middelste deel van me dash,
bekerhouder klaar, +bekerhouders 173eu hebben.
dat was wat hun hadden opgezocht.
ik had van de duitse buren de artno's geript,
en dan kwam ik, voor t zelfde op 60eu uit.
dat heb ik dus besteld, scheelt me de helft voor exact t zelfde.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Update in de beginpost, vandaag m'n mistlampen ingebouwd. Uiteindelijk de kapjes toch maar bij de dealer gehaald. Had wat geinformeerd bij andere dealers in de regio en die vragen allemaal hetzelfde. Bovendien kreeg ik nog 15% korting (y).
Zit wat te twijfelen over de volgende update; GTI Lampen, Skirts, Gril omlijning (niet de lamellen) spuiten?
 
Ok Polo liefhebbers,
Heb een tijdje getwijfeld om m'n polo weg te doen voor iets met meer vermogen. Uiteindelijk toch besloten de polo te behouden. Door mijn twijfel ben ik wel een Golf v GTI stuur misgelopen..haha.

US Blinkers zijn inmiddels onderweg & ik hoor vandaag of morgen of ik eventueel bluemotion lippen kan overnemen.

Dan nog een vraag aan jou! Ik twijfel enorm tussen een GTI Gril (eventueel rode bies blauw/zwart spuiten en uiteraard met een ander embleem). Of een Highline gril. Laat hier over even je mening achter! Alvast bedankt
 
Deze week wat interieurdelen gespoten. Roosters zijn prima te doen, middenstuk is zeer lastig door de ''leer look'' rubber laag die eroverheen zit (lak gaat werken etc.).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!