Joey's 9N3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste MyPolo leden,
Ik zal me even kort voorstellen; Ik ben Joey, op het moment 18 jaar. Studeer op het moment in Nijmegen op de Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN). En woon hier dan ook in de buurt.

Ben nu al enkele maanden in het bezit van mijn Polo 9N3. Het is een 1.4 16V uitvoering met 75PK uit 2006. Auto was compleet standaard toen ik hem kocht, en inmiddels zijn er hier en daar wat aanpassingen gedaan.

Standaard opties:
- Airco (Climatic)
- Centrale deurvergrendeling icm. Alarm
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrisch verwarmde buitenspiegels
- Elektrisch bedienbare ramen
- Mistlampen

Tuning:
-K&N 57i Performance kit

Exterieur:
- Kamei Chrome Frontmask
- 8000K Xenon
- 2X RVS Eindstukken (Eind demper)
- Remklauwen Blauw
- Mini Antenne (Klote ontvangst, orginele terug gezet)
- Luxe kentekenplaten (Opstaande letters)
- Led kentekenplaatverlichting
- US Blinkers
- GTI Grill

Interieur:
- Alu Deurpinnen
- Led Binnenverlichting

Ophanging en remmen:
- TA Technix schroefset
- Alu veerpootbrug (Boven)

Velgen en banden:
-AEZ Xylo 18' (ET 35)
-Dunlop SP 215/35/18
- 4X orginele VW Naafkapjes

Audio and Multimedia:
- Zenec ZE-MC292
- Hifonics TX693 - 6x9 hoedeplankspeakers

Plannen:
- Votex Skirts
- Votex/Bluemotion Achteraanzet
- GTI Donkere Koplampen
- Orginele voorlip spuiten in kleur/ Bluemotion lip
- GTI interieur
- GTI Donkere hemel
- GTI/AUDI TT pedaalkappen
- Ongetwijfeld nog wat dingetjes..

Foto's: (Helaas zijn de totaal foto's inmiddels wat verouderd)
polotje23-1.jpg


polotje1-1.jpg


eindstukkie-1.jpg


motortje-1.jpg


schroefsetje-1.jpg



UPDATE - 09/04/09
Vandaag m'n mistlampen ingebouwd.
polotje.jpg


UPDATE - 09/06/09
Afgelopen week wat interieurdelen zilver gespoten. Ziet er een stuk frisser uit vind ik persoonlijk. Ook een setje Hifonics hoedeplankspeakers gemonteerd. Klinkt prima, helaas geen foto's van.
interieurn-1.jpg


UPDATE - 12/06/09
Afgelopen week m'n US Blinker modules binnen gekregen. Deze vandaag geinstaleerd. Foto in combinatie met Xenon ging helaas moeilijk ivm. overbelichting.
usblinkers-1.jpg


UPDATE - 06/07/09
Afgelopen week een GTI Grill gemonteerd, twijfel nog wat over een eventueel embleem (zeker geen GTI) en om de rode rand eventueel een andere kleur te geven. Maar dat zien we dan wel weer.
gtstyle-1.jpg
 
Hee, Welkom hier!!! Big Grin mooie polo! De AEZ Xylo's staan ook zeer goed onder dat zilver!

Misschien een tipje, zet er ook een GTI einddemper op (staat misschien wat netter)

Ik heb ook een 1.4 9n3 gehad welke ik volledig GTI had uitgevoerd (zie mijn topic), de einddemper is best goed zelf te monteren, gewoon verloopstukje erop lassen en een andere ophangrubber halen en klaar:)

Gr,
Ronald
 
Hey thanks!

Ik doe nu Communicatie op de HAN, zit echter pas in het eerste jaar (eerdere studie [recht] beviel niet). Dus kan aankomend halfjaar nog switchen (gemeenschappelijke propedeuse), dus mischien wordt het nog wel commercieel..haha.

De dubbele RVS eindpijpjes staan best beschaafd, dat komt op de foto mischien wat minder over, maar de GTI einddemper is ook zeker een leuke optie en niet eens overdreven duur geloof ik?
 
Aha, dan kom je waarschijnlijk op dezelfde locatie inderdaad (Hoofd locatie). Geloof dat alleen recht, sport en gezondheid op andere locaties dan die van mij zijn. Je gaat naar ook naar Nijmegen neem ik aan toch?

Gr
 
Nee, moet nog even gebeuren. Zijn hier bij de dealer echter belachelijk duur (40 euro). En aangezien ik wat kleine dingen bij ichwillautoteile & daar de kapjes zag staan voor 5/6 euro per stuk heb ik dat even een paar dagen uitgesteld Big Grin Staat helaas alleen geen foto bij de kapjes (wel typenummer) dus weet niet zeker of het nou de open of de dichte versie is, maar daar heb ik nog even contact over opgenomen Stick Out Tongue En de Polo staat altijd voor m'n kamerraam, was mezelf nog niet opgevallen Stick Out Tongue
 
hee, volgens mij had ik je er al eerder op gewezen maar die kapjes zou ik toch echt bij de dealer halen, ik had ze eerst ook bij zo'n onderdelenboer gehaald voor een paar euro de stuk maar ze passen voor geen meter!

je moet je bumper echt onder spanning zetten met het risico dat het zooitje afbreekt.

ik ben toen alsnog naar de dealer gegaan, daar kosten ze 8,50 per stuk, dus ik weet niet welke dealer jij hebt maar ik zou ze toch nog even een keertje laten kijkenStick Out Tongue

gr
ronald
 
Ronald zei:
hee, volgens mij had ik je er al eerder op gewezen maar die kapjes zou ik toch echt bij de dealer halen, ik had ze eerst ook bij zo'n onderdelenboer gehaald voor een paar euro de stuk maar ze passen voor geen meter!

je moet je bumper echt onder spanning zetten met het risico dat het zooitje afbreekt.

ik ben toen alsnog naar de dealer gegaan, daar kosten ze 8,50 per stuk, dus ik weet niet welke dealer jij hebt maar ik zou ze toch nog even een keertje laten kijkenStick Out Tongue

gr
ronald

Hey,
Eerlijk waar 20 euro per stuk hier in Arnhem. En bij Ichwillautoteile.de staan gewoon de orginele dus dat zit wel goed (y). Zal binnekort wel weer een updatetje plaatsen Big Grin Oh en Johan, 20 euro per stuk, 40 totaal Stick Out Tongue Maar dat vind ik alsnog veel geld wanneer het voor 6 euro per stuk te verkrijgen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!