JeTi's 6R uit de Achterhoek

Hallo allemaal,

Ik ben Jeroen, inmiddels 29 en woonachtig in Lichtenvoorde.
Sinds deze week ben ik in het bezit van een zwarte 6R 1.4 16v (volgens mij een comfortline)

Hiervoor reed ik een Golf uit '95 maar deze heeft het maar een maand uitgehouden met mij en heeft de geest gegeven.
Daarvoor had ik een Polo uit 2001 maar die had last van de bekende kantelende zuigers en lustte dus wel een druppel olie, maar ondanks dat heb ik die toch 5 jaar gehad.
Nu ik sinds kort een andere baan heb en elke dag moet de auto moet werd het dan toch tijd voor wat beters en het is dus deze auto geworden:
71869_1061070370600838_3234265916867721355_n.jpg

De auto staat nu nog op winterbanden maar gaat deze zomer wat zakken met een paar 17 inch velgen eronder.
Begin dit jaar ook samen met mijn vriendin een kever gekocht wat nu onze gezamelijke hobby en grootste kostenpost is Big Grin

Verder doe ik graag aan mountainbiken en fotograferen, zowel digitaal als analoog.
Even wat plaatjes:
15562931178_e1e9dc35a1_b.jpg

VW Polo 6N2 by Jeroen Tieltjes, on Flickr

12289709_1039696176071591_1545798105301061667_n.jpg
 
vw  vee  q 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Dankje allen! Voorlopig zullen er niet veel veranderingen komen. Al ben ik er inmiddels achter dat ik wel een Chinese radio in de auto heb in plaats van een originele :(
Dus we gaan op zoek naar wat beters en meteen naar een R-Line stuur
 
vw  vee  q 
Ja, ik heb ook een R-line stuur: stuurt erg fijn ik vind het een heel verschil met het standaard stuur. Volgens mij heeft een forumlid nog eentje te koop.
Radio/cd is vaak een persoonlijke smaak : ik schijn er eentje te hebben die niet veel voorkomt een RMT 100 gemaakt in Mexico, die zat er in toen ik hem kocht.
 

Bijlagen

  • rmt 100.jpg
    rmt 100.jpg
    215.9 KB · Weergaven: 76
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Mijn lichtschakelaar schijnt niet te werken zoals het hoort. Op de 0 stand gaan de lichten voor en achter branden maar mijn dashboardverlichting niet, totdat ik de verlichten daadwerkelijk aan zet.
Ik heb geprobeerd om via VCDS ch&lh te activeren zonder resultaat. Is het mogelijk dat ik per ongeluk iets aan heb gezet wat uit hoort te staan?

Ik wil dus graag dat 0 stand dan ook gewoon uit is
 
vw  vee  q 
Ik had inderdaad al gezocht op het forum maar nog niet aan de DRL gedacht. Dan ga ik even kijken of ik die functie uit kan zetten want het heeft geen meerwaarde voor mij.
Behalve dat het verplicht is in auto's van na 2011 of waar typegoedkeuring met DRL op zit (lees: als je 't überhaupt uit krijgt ben je strafbaar en ga je er vroeger of later boetes voor krijgen ;) )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!