Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Danku! ben jij toevallig de collega van mijn kameraad?idd uit de buurt enkele 100 meterstrouwens mooie gt
![]()
Je kan ze plasti-dippen, dat is gewoon een soort spray die je erop spuit en als het mislukt of je bent het beu kan je die er gewoon weer aftrekken. Dat geeft een rubber laagje erover in diverse kleuren, meestal mat zwart.zeg heb gelezen dat je u vw logos in het zwart wilt laaten doen ben dit ook van zin als je geweest bent of je weet iemand laat me weeten waar want ben bij vw zelf gegaan en daar houden ze un niet me bezig vertelde ze mij met dat soort zaaken grof weg :s want ik zou begot niet weeten oe ik dat zou moete doen en oe ik daar moet aan begine je hoord het wel ik doe niets zelf aan auto laat het doen dome dan de kosten bij mij snel oploopen
![]()
Vraag dat maar eens aan uw collega, die heeft dat ook al gedaan op zijn lexusmerci mankha derekt is kijken op ebay zenne
ja das wa frusterend als je zelf niks kan doen aan u wagen dat je hem altijd moet binne doen want ik heb nog veel to do zenne
![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.