jens

Big Grin zeg heb gelezen dat je u vw logos in het zwart wilt laaten doen ben dit ook van zin als je geweest bent of je weet iemand laat me weeten waar want ben bij vw zelf gegaan en daar houden ze un niet me bezig vertelde ze mij met dat soort zaaken grof weg :s want ik zou begot niet weeten oe ik dat zou moete doen en oe ik daar moet aan begine je hoord het wel ik doe niets zelf aan auto laat het doen dome dan de kosten bij mij snel oploopen Stick Out Tongue
Je kan ze plasti-dippen, dat is gewoon een soort spray die je erop spuit en als het mislukt of je bent het beu kan je die er gewoon weer aftrekken. Dat geeft een rubber laagje erover in diverse kleuren, meestal mat zwart.
Ja kan gewoon op ebay ook een zwart embleem bestellen.
Of je kan bij de dealer of via internet een niet logo bestellen en dat een beetje opschuren en zwart lakken, zo heb je altijd nog je origineel. en achteraan kan je het ook altijd gewoon wrappen met wat folie en dan kan je ook niets misdoen want het kan er gewoon weer af.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!